יום שני, 27 בינואר 2014

גלוסיבוקס- מכל קופסאותי השכלתי.

הסטודנטים שבניכם בטח יודעים, שעכשיו היא תחילתה של התקופה הנפלאה ביותר בחיו של סטודנט.
תקופת מבחנים.
אין הרצאות ללכת אליהן, רק אתם, והדפים האינסופיים המתמלאים תרגילים פתורים (בתקווה) שנשכחים לרוב יום אחרי המבחן. אין אור שמש, אין אור ירח, אין תחושת זמן. אכן, גוד טיימס.
אבל למה שאלמד למבחנים אם אפשר להתעסק בקופסאות ורודות ואיפור וטיפוח? :)

אז היום ארצה לחפור מעט(?) על גלוסיבוקס
למי שלא מכירה (ואני בספק, אם אתן כאן) גלוסיבוקס היא היא חברה, אשר כל חודש בוחרת מספר מוצרי איפור וטיפוח,
ושולחת אותם בקופסא ורודה ואופטימית למנויות ברחבי הארץ. המוצרים הם בדרך כלל בגודל מוקטן (טרוול סייז), לפעמים דוגמיות, ובדרך כלל יש מוצר אחד (או יותר) בגודל מלא. יוצא שמתנסים במגוון רחב של מוצרים, ולא רק מטסטרים בפארמים. וכמובן, מלא קופסאות ורודות למלא את הבית.
המיזם התפשט לו לאיטו ברחבי העולם, לפני שנתיים הגיע גם לארץ.
פרטים על הרשמה ומחירים יש באתר.


וכעת, וידוי.
לפני שגיליתי על הגלוסיבוקס (ממש בטעות, מאיזו פרסומת) היו ברשותי מסקרה, צללית אפרסק (אז אמרתי כתומה) מנצנצת אחת, שני גלוסים וסומק. ולמרות שאהבתי לקים, היו לי רק 4-5, שהביאו לי במתנה. ואחד שקניתי. 
אומנם שטפתי את פני בסבון פנים ואת גופי בתחליב רחצה, אך לא ידעתי על אינספור האפשרויות והמוצרים הקיימים בשוק.
הייתי עוברת במהירות בסופר פארם במחלקת הקוסמטיקה, ולא מתעכבת לרגע להתפעל ממגוון הבקבוקים והאריזות הצבעוניות והמרגשות.
הדבר היחיד שעוד איכשהו אמר לעולם שאני אישה (חוץ מה"ארון המפוצץ ואין מה ללבוש") היו הבשמים.
תמיד אהבתי ולנצח אוהב ריחות טובים.

ואז, גיליתי את הגלוסיבוקס, בערך כ4 חודשים אחרי שהם הופיעו. נרשמתי לקופסאת מאי 2012.
זה היה בדיוק בשבילי, בחורה אבודה שגדלה בלהקת זאבים (כמו שחבר שלי אומר, כי כל חברי הם גברים), שמחפשת את דרכה לעולם שכולו יופי וגלאם. הרי הסופר פארם כל כך גדול, לאן ללכת קודם?
אז הקופסאות התחילו להגיע, ביחד איתן הכרתי כמה קבוצות בפייסבוק ובהן בנות חמודות שמדברות על הקופסאות שקיבלו, וכמובן גם על דברים מסביב. רכשתי לי חברות חדשות, התחלתי לראות סרטונים ביוטיוב וגיליתי קהילה ענקית של בנות שמדברות ומדברות ומסבירות על מוצרי איפור ואיך להשתמש בהם, וסוףסוף גיליתי שאני לא חייבת שכולם יראו את העיגולים השחורים מתחת לעיניים, ושגם אני יכולה בסופו של להתאפר, בדיוק כמו הנשים בהתחלה של ה"שטן לובשת פראדה".

אחרי כ8 חודשים ביטלתי את המנוי, מכל מיני סיבות, בעיקר כי היו לי כבר מלא וריאציות של אותם מוצרים, הייתי קצת המומה מכ"כ הרבה מסקרות וBB קרימס בכ"כ מעט זמן, אז הפסקתי בנתיים.
החודש גלוסיבוקס חוגגים שנתיים בישראל, ואחרי שנה בדיוק שלא אחזתי בידי קופסא ורודה, החלטתי להזמין את הקופסא החודש, ואני שמחה שעשיתי כן ;)

מן הסתם מתוך כ40-50 מוצרים ודוגמיות, היו מלא שלא אהבתי כ"כ או בכלל, וזה די ביאס אותי.
אבל החלטתי שאני מנסה קטע חדש בחיים של להתסכל על הצד החיובי, אז אני רוצה להראות לכם את כל המוצרים שגיליתי בזכות גלוסיבוקס וכנראה לא הייתה מגלה/מנסה אותם אחרת, ובסוף גם אסקור את הקופסא החדשה :)

אז אחרי הקדמה ארוכה מאוד, נתחיל.


אז כמו שאמרתי, אני נורא אוהבת בשמים.
אוסף הבשמים שלי מתבסס ברובו על הבשמים של בריטני ספירס (לא אהבתי את כולם, אבל את הרוב).
ובדיוק הבושם האחרון שלי נגמר, כשקיבלנו את גלוסיבוקס אוקטובר 2012. עד אז חיכיתי שבריטני תעשה זה ONE MORE TIME, אבל היא סרבה להוציא בשמים חדשים, ורק חידשה את הישנים.
בדרך כלל בגלוסיבוקס מתקבלת דוגמית בושם, ורובם חביבים. אבל "קאץ' מי" של קאשרל לא היה חביב, הוא פשוט קרא לי, ואמר "רססי אותי"! אהבתי אותו מיד, והרגשתי שהוא ממש הבושם שבריטני לא הוציאה מעולם ;)
מה גם שהייתה גלויית הנחה די שווה בקופסא, אז מיד הלכתי וקניתי לי אותו, והוא אחד הבשמים האהובים עלי אי פעם, ועל חבר שלי גם ;) (כשאני משתמשת בו, כמובן).



אני נורא חסרת סבלנות כשזה נוגע לקרמים. אני עצלנית ושונאת דברים שלוקחים לי זמן, אז אני בדרך כלל לא מורחת קרמי גוף. הרי סבונים בימינו מכילים קרם לחות ומריחים טוב שעות, אז למה לבזבז זמן? ;)
הם גם בדרך כלל נורא כבדים ואני לא יכולה לסבול אותם על היידים שלי אחרי זה, אז גם צריך לשטוף ידיים. אוף.
מקסימום אחרי גילוח, ורק אם העור ממש מבקש יפה. כזאת אני, עצלנית.
בקופסאת יוני 2012 קיבלנו קרם מוקטן של חברת "אהבה" הישראלית. שמעתי על החברה פה ושם אבל לא התעמקתי.
לקרם הזה יש ריח כל כך טוב! הוא קל ונספג ממש מהר, הוא לא מגרה את העור אחרי גילוח, הוא מרכך ונעים, יש בו מינרלים מים המלח ושלל דברים טובים, ואין בו SLS ושלל דברים רעים. גם לא צריך לשטוף אותו מהיידים אחר כך או לחכות שעות שהוא יספג. וכבר אמרתי שהריח מדהים?!
קיבלנו 85 מ"ל שזו כמות מכובדת. כבר סיימתי אחד וקניתי עוד אחד, בנתיים הוא קבוע ולא הולך לשום מקום.
וכמובן, לא הייתי מוצאת אותו בעצמי במבוך הפארמים.


קרם רגליים של מינוס (!) 417 מקופסאת אוגוסט 2012. השם המאתגר של המותג גרם לOCD שלי ללכת לויקיפדיה. הידעת? ים המלח נמצא 427 (בערך) מטר מתחת לגובה פני הים.
בכל מקרה, החברה מייצרת מוצרים עם רכיבים מים המלח שכולנו כבר יודעים שהם בריאים לנו, לקרם יש ריח כ"כ, כ"כ טוב!!! אני לא יודעת למה קוראים לו "אושן", כי הריח הזה הוא הכל חוץ מים, אבל למי אכפת כשהוא ככ טוב?
הוא יחסית לא כבד ושומני כמו קרמים אחרים לרגליים, הוא נספג מהר וממש מרכך עור קשה.
מעולה ואני אוהבת אותו, ובהחלט ירכש שוב.

 מוצרי קליניק.


כמו שאמרתי הקופסא הראשונה שהזמנתי הייתה במאי 2012, והיא בשיתוף עם, ונקראה "קופסת קליניק". רוב המוצרים היו של החברה. הכרתי אותם מין הסתם, אבל חשבתי שהם לא לגילי ולא לכיסי, ואין לי מה לחפש שם.
טעיתי!
בקופסא קיבלתי קרם פנים, רול און לעיניים, מסקרה, מי פנים ושלל דוגמיות שבאמת לא היו לגילי.
אבל:
המסקרה, High Impact Mascara, הייתה המסקרה הכי טובה שניסיתי אי פעם.
מפרידה את הריסים, מסרקת אותם, וצובעת אותם במשיכה אחת (כמובן שעשיתי 2-3). אין גושים, לא צריך "לסרק", להפריד, כלום.
נראה טבעי לגמרי, כאילו נולדתי עם ריסים שחורים ועבים. נשארת על הריסים עד שמורידים אותה, לא מתפוררת ומתפרקת. בקיצור, מושלמת. המסקרה המוקטנת הספיקה לי לדי הרבה זמן, ואחר כך קניתי את הגודל במלא, ובנתיים לא מצאתי משהו יותר טוב :)



מי הפנים גם התגלו כממש טובים. הם חלק מסדרת שלושת השלבים (כוללת סבון, מי פנים וקרם לחות), וסדרה זו אמורה לדאוג לכל צרכי העור אי פעם. ניסיתי מאז גם את הסבון שאותו חיבבתי ואני משתמשת בו לעיתים, ואת קרם הלחות מהסדרה לא אהבתי, אבל אהבתי מאוד את הקרםmoisture surge שקיבלתי בקופסא, אז אני משתמשת בו הרבה. 
אפשר להשתמש בו בתור מסיכת לחות (לא ניסיתי) או בתור קרם בכל מצב ובכל מקום. הוא ג'לי ולא שומני וקליל, ואני נורא אוהבת אותו, וגם זכיתי בגודל המלא שלו באחת הפעילויות בדף הפייסבוק של קליניק, אז אני מסודרת לזמן רב :)
אז מי פנים- השגתי מאז עוד 2, אחד מהם לעור מעורב, והשני לעור יבש. אני לא משתמשת בהם כל יום, אז אין לי טעם לקנות את הגדולים, מה גם שאני משתמשת ב2 שונים במשך השנה.
בקיץ אני משתמשת במספר 3 לעור שומני ומעורב, ובחורף כשהכל קופא והעור מתייבש, במספר 2, לעור יבש.


הרול און אמור להוריד נפיחות ולהעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים. ממש כייף לשים אותו, הוא קריר ונעים, ונראה שהוא באמת עוזר. אני לא זוכרת למה, אבל יש לי 2 מוקטנים, אז עוד לא הייתי צריכה לקנות אחד חדש :)

שמחה שגיליתי על הפוטנציאל שיש לקליניק עבורי, ונחשפתי לשלל המוצרים שלהם, מאז גם קניתי כמה צ'אבי סטיקס שלהם שאני בטוחה ששמעתן עליהם, ובונה גם על שלל צלליות צ'אבי, ומי יודע עוד אי אלו הפתעות ;)

סבוקלם.


את המוצרים של סבוקלם ראיתי פה ושם בבית המרקחת, לכן הנחתי שהם רפואיים ועזבתי אותם לנפשם.
אפילו די התבאסתי לקבל קרם "טיפולי" כזה בגלוסיבוקס. והוא שכב לו.
בשלב מסויים בחיינו, חבר שלי סוףסוף הלך לרופא עור עם האדמומיות ששררה על פניו בחורף, והתברר שיש לו "סבוריאה".
למי שלא יודעת, סבוריאה היא מחלת עור המתפרצת לפעמים (שינוי מזג אוויר, אורח חיים לא הכי בריא וכו') בעיקר על הפנים ומתאפיינת באדמומיות (תלוי בחומרת המצב), קילופים, קשקשים (אם על הקרקפת) ושלל דברים לא נעימים, מעבר לפגיעה אסטתית.
הרופא ישר רשם לחבר שלי תרופה נגד פטריות (?!) והיא אומנם עזרה, אבל זה לא משהו שכדאי ורצוי להשתמש בו תקופה ארוכה, בעיקר על עור הפנים. וכל פעם שהוא היה מפסיק הסבוריאה הייתה חוזרת.
לא עבר זמן רב ועשיתי 1+1 (אחרי הכל, סטודנטית לתוכנה) והבנתי שהקרם הזה כנראה אמור להרגיע משהו שקשור לסבו. סבו מה?!? סבו מה?!
בכל מקרה, החלטתי להביא לו לנסות. הפלא ופלא, אחרי כמה ימים של שימוש בקרם הסבוריאה נעלמה לגמרי!
"קרם הלחות לפנים ולצוואר של סבוקלם הינו הקרם היחידי שהוכח במחקר קליני כיעיל לטיפול במחלת הסבוריאה" האתר טוען, וצודק.
מאז חבר שלי משתמש בו קבוע, והסבוריאה נוצחה. מה שטוב בו, זה שהוא קרם לחות שאפשר להשתמש בו יום יום וללא הגבלה, הוא לא תרופה. אז אני ממליצה לפני התרופות לנסות אותו קודם.
אחרי הגילוי המדהים שזה באמת עובד, החלטתי להשתמש בו מסביב לאף. אני לא יודעת מה זה כי לא טרחתי לאבחן, אבל לפעמים בחורף יש לי אדמומיות באיזור ממש קטן מסביב לנחיריים (חח), מה שהיה מגיע לפעמים גם לסדקים וזה נורא כאב. בדרך כלל הייתי שמה שם יוד (?!!!) או איזו משחה נגד פצעים (גם, תרופה כלשהי). אז התחלתי לשים את הקרם שם, הוא כמובן עזר, ומאז אני משתמשת בו בחורף, על כל הפנים, כשהעור מתייבש.
החיסרון היחיד (היחיד!!!) הוא הריח, לא שהוא רע, הוא פשוט מזכיר משחה רפואית כלשהי, וכמו שאתם יודעים אני כולי בעד ריחות מדהימים. אבל חוץ מזה הוא קרם מעולה, גם נותן לחות, נספג מהר, העור נורא נעים אחרי השימוש, לא שומני וגם מטפל, מה עוד?
הסיבות היחידות שלי לחפש עוד קרמי פנים להוסיף לאוסף, היא רק ריחות וקופסאות יפות.

לסבוקלם עוד שלל מוצרים לעור רגיש, לקרקפת, והם אפילו הוציאו לאחרונה BB קרים, אז בהחלט לא אפסול את מוצריהם יותר כשאראה אותם בבית המרקחת :)


 מוצרי גרנייה.


את גרנייה אני מכירה מזמן, אני משתמשת בסבון+מסיכה+סקראב שלהם כבר שנים, ויצא לי להשתמש בכל מיני סבונים שלהם, אבל לא ניסיתי עדיין איפור.
בקופסאת יולי 2012 קיבלתי (בגודל מלא!) את הרול-קפאין-קונסילר שלהם. הקפאין אמור להילחם/להעלים את העיגולים השחורים מתחת לעיניים, ובזמן שהוא עושה את זה הפיגמנט מכסה אותם.
זה הקונסילר הראשון שניסיתי אי פעם, ובהיעדר מילה אחרת, זה היה פשוט... מגניב!
איפה היה הקונסילר כל חיי?! בהיותי סטודנטית עם הרגלי שינה של ינשוף, עיגולים שחורים הם משהו שהתרגלתי לחיות איתו. הוא מתמזג עם העור לגמרי (שלי בגוון בהיר), מסתיר את הכהות, כל הפנים פתאום נראות אחרת, וגם ממש כייף לשים אותו עם הרול (נראה כמו הרול של קליניק בתמונה למעלה).
הוא מחזיק כל היום, וזה שהוא מטפל ולא רק מסתיר, זה פלוס. מה גם שיש בו מסנני קרינה.
אני משתמשת בו כמעט כל יום, והוא שורד יפה (אני לא שמה הרבה, גם קצת מספיק :) ), ובהחלט אקנה לי עוד.
ד"א הרול קפאין קיים גם ללא קונסילר, אבל לדעתי, אם כבר, אז כבר, לא? :)



בקופסאת נובמבר 2012 קיבלתי את הBB CREAM של גרנייה. בגודל מלא!
הוא עולה במבצעים בסביבות ה70 ש"ח, אז הוא לגמרי מכסה את עלות הקופסא.
BB  הוא קיצור לblemish balm, הומצא במקור ע"י רופאת עור מגרמניה, בשנות ה60, במטרה להגן על עור הפנים של המטופלות שלה אחרי ניתוחים, ולטשטש את הסימנים. בערך ב1985 הקרם היגר לקוריאה ויפן, איפה הנשים רצו להיראות כמו בובות פורצלן. אם שמתם לב, יש להם שם קטע עם עור אחיד ומושלם.
הBB נהיה מאוד טרנדי בשנים האחרונות, קרם שמשלב מייקאפ+לחות+מסנני קרינה+שמחה+חדי קרן.
חוסך זמן, במקום לשים קרם לחות, קרם הגנה ומייקאפ בימי הקיץ החמימים, פשוט משתמשים במוצר אחד.
ואתם יודעים איך אני עם דברים שמבזבזים זמן.
כמובן שלא היה ברשותי מייקאפ עד אז, ואני כולי בעד סינון קרינה.
הקרם התאים לי בול בצבע (בקיץ), יש לו ריח מעולה, והוא נותן כיסוי טוב.
השתמשתי בו הרבה, אבל מוזר לי להשתמש בו בלילה, כי אין קרינה לסנן, ואני מרגישה שאני לא מנצלת את כל היכולות שלו. אני גם לא שמה אותו במקום קרם לחות, כי קרם אני שמה ישר אחרי מקלחת/שטיפת פנים.
אבל הוא טוב בתור מייקאפ, ועוד קצת לחות לא מזיקה.
מוצר מעולה, בעיקר לקיץ.

קרליין.


מסקרה צבעונית.
במסקרה השתמשתי תמיד, וחשבתי שמסקרות צבעוניות הן אקסקלוביסיות לפורים/הפקות אופנה צבעוניות.
אבל אם כבר קיבלתי אותה, אז סבבה, ניסיתי. 
זה דווקא נותן אפקט נורא מגניב ומוסיף קצת צבע (חה חה), אולי לא ליום אבל זה בהחלט זורם בלילה.
הלכתי לסופר פארם לראות את שאר הצבעים וניסיתי להחליט מה נראה יותר טוב, הכחול או הסגול, ובגלל שיש לי קצת OCD פשוט קניתי אחת נוספת. הן די דומות בעיקרון.
גם נורא אהבתי את המסקרה עצמה, היא יותר קרמית ממסקרות אחרות, אז היא מעבה את הריסים ממש ונצמדת אליהם טוב. גם האריזה שלה מאט ולא מבריקה, אני אוהבת אריזות מאט, זה מרגיש יותר יוקרתי ;)

בכלל, עד אז לא הכי התייחסתי לקרליין בשיטוטי בפארמים, אבל בעקבות המסקרה חיטטתי לי בדוכן, והמהפך העיצובי שהם עשו גרם לי לבחון אותם מחדש. יש להם אחלה מוצרים, ומבחר ענק. גם צלליות יפות, לקים עמידים בטירוף (!!! אעשה עליהם סקירה נפרדת, מגיע להם) ואני עוד מתכוון לנסות שלל מוצרים שלהם (BB, קרמים למיניהם, סמקים).
אז גיליתי לי מסקרה וגליתי לי קרליין, ותודה לגלוסיבוקס גם על זה.

שמן לשיער של Maroccan Oil


מוצר של חברה ישראלית שמסתבר שמוצריה מפורסמים ואוהבים ברחבי העולם.
מגניב.
עד לפני כחצי שנה היה לי שיער נורא ארוך, וכמובן מפוצל בטירוף ושרוף בקצוות.
זה נורא נורא הפריע לי. אבל בחיים לא חשבתי לשים על השיער איזשהו שמן, כי הוא גם ככה היה די שומני.
וניסיתי את מזלי ללא הצלחה עם שלל שמפואים ומסיכות, אבל אז זה הגיע וניסיתי אותו, והוא גרם לחלקים השרופים של השיער להראות פחות נורא. וגם הריח שלו כלכך כלכך טוב!
סיימתי אחד וקניתי עוד אחד, אבל מאז שהסתפרתי לא השתמשתי בו בכלל, אבל אולי כדאי שאשתמש בו לפני שהשיער שלי יתפצל למזרח ולמערב.

ואסיים עם מוצרי ציפורניים :)


אני בטוחה שרובכן מכירות את המותג האמריקאי ESSIE. לקים ממש איכותיים, במגוון ענק של צבעים, יש גם טופים ובסיסים ומדבקות לק, וכל דבר שקשור לציפורניים. בגלוסיבוקס קיבלתי את הESSIE הראשון שלי (הו!), בגוון Recessionista מקולקציית חורף 2012. לצבע התחברתי קצת פחות, הוא חצילי לי מידי, אבל הפורמולה הייתה מעולה מעולה, שכבה אחת ומבריקה בטירוף, ועמיד לנצח.
נורא נורא התלהבתי וקניתי מאז עוד כמה אססי-ים, כשSKIRTING THE ISSUE מאותה קולקצייה הוא הלק הקבוע שלי. לפני זה לא העזתי ללכת עם לקים אדומים, נצמדתי לשקופים למיניהם, ואצל מניקיוריסטית לא העזתי לעשות יותר מפרנץ'. אבל מאז התחלתי לנסות שלל צבעים ועיצובים ובשנה אוסף הלקים שלי התרחב בטירוף וליבי שמח עלי. :)


עוד מותג לקים מעולה שגיליתי הוא OPI. קיבלתי את שמן הקטיקולה (?! לא הכרתי את המילה הזאת קודם. זה בסך הכל מתאר את העור הקרני מסביב לציפורן. אני לא אוהבת את המילה הזאת ולכן זו פעם אחרונה שתראו אותה בבלוג) בקופסאת אוגוסט 2012 (האהובה עלי ביותר, ובהמשך אסביר למה).
עוד דבר שלא ידעתי שקיים, נובית. קורה שהעור מסביב לציפורן נורא יבש וגורם להכל להיראות נורא רע.
לא עוד~ השמן מרכך את העור והופך את היידים ליפות ועדינות. פחות אהבתי את האפליקטור הזה (לוחצים על השפורפרת, נוזל יוצא לו למברשת, אבל תמיד יוצא יותר מידי או מעט מידי), וכשהוא יגמר אני מתכננת לקנות אותו בצורת בקבוק לק עם מברשת רגילה. אבל זה כן נוח שיהיה אחד כזה לנסיעות.
הא כן, וריח טוב כל כך!

אז...

קיבלתי מגלוסיבוקס 8-9 קופסאות, והיו חודשים שהרגשתי שבזבזתי כסף כי לא אהבתי כלום, היו חודשים שאהבתי יותר, אבל סך הכל גיליתי כ15 מוצרים שאני משתמשת בהם קבוע, שאחרת ספק אם הייתי מנסה, ומלא חברות שוות, אז לדעתי זה שווה את זה. מה גם, הדברים שלא אהבתי, אני אדע מעכשיו לא לקנות, שזה גם חשוב באיזשהו מקום.

קופסא אחת בגלוסיבוקס אהבתי במיוחד, והיא הייתה באוגוסט 2012. זה במקרה גם חודש יום ההולדת שלי, ולמזלי קיבלתי את הקופסא לפני היום הולדת, אז זו הייתה אחלה מתנה :)
מעבר למלא מוצרים שווים בגודל מלא, באותו החודש היה שיתוף פעולה בין גלוסיבוקס לפנדורה.

במקרה כחודשיים לפני כן נדדתי לי בטעות לחנות של פנדורה ונדלקתי לגמרי על הקונספט ועל הצ'ארמים הנוצצים והיפים.
ממש כמה שבועות אחרי זה, גלוסיבוקס פרסמו תחרות, בה 1000 הראשונות שיכנסו לאתר ויענו על שאלות יזכו בצמיד פנדורה. התחרות נפתחה ב12 בצהריים, באותו יום היה לי מבחן שנגמר בדיוק ב12. הדרכתי את החבר והשבעתי אותו שישב מ11:55 ויעשה רפרש. החבר האהוב הצליח במשימה, ולשמחתי כשפתחתי את קופסת אוגוסט היה בה צמיד כסף מושלם!
מאז הוא התמלא בצ'ארמים רבים מתנת החבר, משפחה וחברים. ואממ כמה גם מעצמי לעצמי, כי אם אני לי, אז מי?


הקופסא הטובה בעולם.


נעבור לסקירת הקופסא האחרונה. סוף סוף.
אחרי שנה שלא קיבלתי קופסא ורודה לפתח ביתי, היה נורא כייף לקרוע את הקרטון בהתרגשות ;)


הקופסא עצמה שונה בעיצוב מהקופסאות ה"רגילות", והיא ורודה בפנים (במקום שחור).
קצת התאכזבתי שהיא מבריקה(גלוסי אחרי הכל) ולא בגימור מאט כמו השאר, שלדעתי הוא יותר יפה, כמעט לכל דבר בעולם. אבל נסלח לה כי היא יפה, והייתה תמונה של קאפקייקס בפנים!



אז מה בקופסתי? לא ארצה להכביר במילים, אתן לגלויה לדבר בשמי.

לחצו להגדלה

סרום של לנקום


הסרום פורסם גם בדף הפייסבוק של לנקום והוא נשמע מסקרן ביותר, ונורא רציתי לנסות אותו.
הוא מבטיח הרבה דברים טובים, אבל לצערי אני כן "חושבת שאני מספר 1", לפחות לפי פרופיל הפיגמנטציה שלהם,
וקיבלתי סרום לגוון עור כהה יותר. אני שוקלת לנסות אותו בכל זאת, אבל חבל שלא קיבלתי את הגוון שלי.

מסיכת לחות של "סוטיס"


יצא לי כבר לנסות קרם לחות של "סוטיס", הוא טוב ואחרי השימוש בו העור ממש ממש רך ונעים ואני נוגעת בו בלי הפסקה.
כאן קיבלתי מסיכה, שעוד לא ניסיתי. הקרם גם היה 15 מ"ל והספיק להרבה שימושים, אני חושבת שהמסיכה תספיק לקצת פחות, אבל עדיין אפשר לקבל מושג. מניחה שהמינוס היחיד הוא המחיר. המותג נחשב יוקרתי לפי מה שהבנתי.

קרם עיניים של ד"ר מיורד

על ד"ר מיורד שמעתי פה ושם, אבל לא התעמקתי, נחמד לנסות דברים חדשים :)
אני בדיוק בשלב חיפושים אחרי קרם עיניים טוב, כי אני עדיין לא מוכנה לקבל באהבה את הקמטים מתחת לעיניים כחלק מפני. כבר עברתי על כמה שלא אהבתי (לא אהבתי =צרבו, עיקצצו, שומניים מידי), את זה ניסיתי כבר פעם-פעמיים והוא נורא נחמד. אני אתן לו עוד קצת זמן לראות אם הוא עובד, ואם כן, לא אחסוך בהצאות.
הדוגמית נראית קטנה (2.5 מ"ל) אבל היא מספיקה למלא מלא שימושים.

קרם רגליים של "לקה".


קרם רגליים של "לקה" (גודל מלא).
לפי הספויילרים שפורסמו, אחרי שהיו לי ולעוד כמה בנות ספקולציות שמדובר ב"לאוקסיטן", חשבתי שזו שפורפרת מתכת.
אותן אני שונאת, כי אני נדקרת מהן (כפי שכתבתי בפוסט הקודם). מה רבה הייתה שמחתי לגלות שזהו בסך הכל פלסטיק בתחפושת יוקרתית. אז אפשר למחזר אותו, יאי!
את הקרם עצמו ניסיתי בנתיים פעם אחת. אני חושבת שהוא לא נספג בכלל. הריח שלו... לא יודעת מה להרגיש כלפיו.
אתן לו עוד הזדמנות לפני שאחליט אם הוא טוב או לא, אבל הרושם הראשוני בהחלט לא משהו.

סט פדיקיור של ללין.


ודבר אחרון הוא סט פדיקיור של ללין בצורת כפכף!
אני שונאת כפות רגליים ודברים בצורת כפות רגליים. אבל כפכפים זה בסדר :) הסט ממש חמוד ונוח ושימושי. זה טוב שיהיו כלים נפרדים לפדיקיור ומניקיור מככ הרבה סיבות, אני רק לא מבינה למה יש שם פינצטה. האם יש גבות על כפות הרגליים?
אני לא חושבת שהוא שווה 30 ש"ח, אבל אני מניחה שמוכרים אותו במבצעים פה ושם, ואני בהחלט הולכת להשתמש בו.


ראיתי תגובות על הקופסא לכאן ולכאן, הרבה התאכזבו כי לא היו מוצרי איפור והיה רק טיפוח.
מצד אחד זה באמת מבאס, שאין משהו שאפשר "ללבוש" ומשהו שיראה לעין מיד, אבל באיפור נורא קשה לקלוע בצבעים,
וזה בסדר שיהיו מידי פעם קופסאות רק של איפור או רק של טיפוח, העיקר שיהיה גיוון.
יחסית יש "מעט" מוצרים (אומנם ההבטחה ל5 אבל הרגשתי בחסרונה של מבחנת הבושם, והיו גם קופסאות עם 6-7 מוצרים). אבל אני נהנתי ממנה, אולי בגלל תקופת היובש שעברתי, אבל אני הולכת להשתמש בהכל (חוץ מקרם הרגליים אולי) וזה כבר פלוס.
ואני מקווה שקופסאות מעולות כמו אוגוסט יחזרו על עצמה, כי תמיד יש מה לחדש, גם אם בלי תכשיטים יוקרתיים ;)


אשמח לשמוע איזה מוצרים אתן גיליתן בגלוסיבוקס :)


ובנימה אופטימית זו, אחזור לי ללמוד למבחנים, ונתראה בצד השני!
שיהיה בהצלחה :)

So Long
:Ali:



6 תגובות:

  1. wow
    את חייבת לקבל ח"ח על שיש לך זמן לכתוב את הבלוג! כמוך אני סטודנטית ממורמרת חחח שבהפסקות אוכל שלי אני עושה את כל הדברים של האינטרנט ( בלוגים וכל אלה). אבל חייבת לציין שקיבלתי היום את הקופסא וכמוני כמוך..זה כזה כיף לקבל דבר כזה באמצע של תקופת המבחנים, עושה הרגשה טובה על הלב!
    מפה לשם אני יכולה להמשיך בחפירה שלי, הרגת אותי על הסרט של השטן לובש פראדה , עברתי את אותו הדבר כמוך...אז סיימתי לחפור, מתה על הבלוג, תמשיכי ככה! :)
    נירשמתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חח תודה רבה! כן, זה ממש קשה, אבל חייבים למצוא זמן לתחביבים אחרת הלימודים האלה שואבים את כל החיים.
      אני גם מגניבה כמה דקות פה ושם, לקח לי בערך שבועיים לסיים את הפוסט הזה ^^

      חח את מוזמנת להמשיך בחפירה, כפי שאת רואה אני חובבת חפירות בעצמי ;)
      ותודה רבה! נורא כייף לשמוע!

      שיהיה לך המון בהצלחה במבחנים!!! :)

      מחק
  2. אחד הבלוגים הטובים שקראתי בזמן האחרון.. אני ממש אוהבת איך שאת כותבת!!
    בהחלט היו לגלוסי הרבה דברים טובים, רק חבל שהם ממחזרים את עצמם. גם אני התאהבתי בקרם של -417 וגם אני זכיתי בצמיד של פנדורה. איך בעלי אומר, הם רק הרוויחו מזה שהם נתנו אותו מתנה :) הוא התמלא בצ'ארמים והאהבה הזו לא תפסיק בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! :)
      כן הייתי תקופה, אבל האמת שבזמן האחרון לא ראיתי מיחזורים ממה שבנות פירסמו.

      עם הצמיד, לגמרי. מישהו שם יודע לעשות עסקים ;)
      אני מתה עליו, זו מתנה לכל החיים, תמיד כשאין מה לקנות, יש לאן לפנות (אפילו מתחרז :P ).

      מחק
  3. חיכינו בקוצר רוח ליום הזה, שבו הבלוג שלך יושק, והנה אנחנו כאן.
    הכל בקצות האצבעות (והלשון) שלך
    מאמין בך, והמון בהצלחה!

    השבמחק