יום חמישי, 13 במרץ 2014

איפה קונים, איפור ואביזרים, לפורים?

 שלום לכולן :)
קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שמגיבה, אני קוראת את כל התגובות וזה ממש כייף לקבל אותן,
אבל אני לוקה ב"אני אענה עוד 5 דקות" שהופכות לשעות שהופכות לימים ובסוף זה כבר לא רלוונטי. זה הכל חלק מהדחיינות שמלווה אותי בחיי ;) אז אני מצטערת אם אני לא עונה ישר או בכלל, רק תדעו שאני כן קוראת ומעריכה :)

אז נעבור לפוסט.
פורים, תמיד אהבתי את פורים. תמיד אהבתי להתחפש, וכשכל חברי כבר גדלו והפסיקו אני המשכתי (יש את השלב הזה בחיים שתחפושות זה "לילדים קטנים" עד שמגיעים לשלב "תחפושות למבוגרים"). יש לי אוסף אביזרים ותחפושות די ענק, ואני גאה בו מאוד, אבל מה שחסר בו זה האיפור. כפי שאתן יודעות, באיפור לא התעסקתי בצורה רצינית מידי, עד ממש לא מזמן (כשנתיים), ולרוב כשהתחפשתי זה כלל מסקרה ושפתון אדום. מה גם, תמיד כשרציתי לצבוע את הפנים בצבעי מלחמה פורימיים וחיפשתי בחנויות, הם עלו מלא מלא כסף, ולא התחשק לי להוציא ככ הרבה על משהו חד פעמי.
השנה גיליתי את "ביוטיקר", וידעתי שהשנה כשיגיע פורים, אמצא שם את מבוקשי ;) (ואשמור את מבוקשי גם להאלווין, כי למה להתחפש פעם אחת אם אפשר פעמיים).


אז השנה הלכתי לביוטיקר וקניתי לי כמה דברים שישמשו אותי בפורים, אבל בחלקם אפשר להשתמש גם בשאר הזמן, אז למה לא. התחפשתי כבר אתמול, אז אני יכולה לתת לכן חוות דעת מניסיון ;)

הדבר הראשון שקניתי היה מייקאפ מאוד מאוד בהיר. יש הרבה תחפושות שהבסיס שלהן הוא פנים לבנות ובהירות.
לצערי נגמר להם הצבע הלבן לפנים (אמרתי, תחפושות רבות), אז נאלצתי לאלתר. המייקאפ הכי בהיר הגיע בצורת סטיק,
ועלה רק 8.00 ש"ח. אני כמובן לא אלך איתו ביום יום כי הוא בהיר לי מאוד, אז אין טעם לקנות אחד יקר, נכון?
יש להם גם מייקאפים בצורת מוס, פודרה, ונוזליים, כולם לא עולים על 15 ש"ח.



כדי להגיע לפנים לבנות (יחסית, לא רציתי להגיע למסיכה אטומה ולבנה על הפנים), אפשר לפזר מעל פודרה לבנה, ואם אין בהישג יש, אפשר להשתמש בצללית.
הייתה לי צללית לבנה שקניתי מחנות דומה לביוטיקר לפני שנה (שלא אזכור את שמה), אבל ניתן להשיג כאלה גם בביוטיקר בפחות מ10 ש"ח.


הייתי גם צריכה סומק וורוד מאוד, ועמדתי וניסיתי את כל שלל הסמקים שיש להם, וזה היה הכי ורוד שמצאתי:


סומק אפוי במחיר של 8.90 ש"ח. אם אני לא טועה, זה הסומק הכי יקר שלהם. נורא אהבתי את הצבע, והוא נשאר על לחיי הלבנות זמן רב.

לתחפושת שלי הייתי צריכה שפתון שיחזיק מעמד לנצח, הלכנו למסיבה במסעדה, ולא רציתי לחדש אותו כל הזמן כי אני אוכלת המון ;) 

אז שמעתי שהשפתון הזה עמיד בטירוף, אז קניתי אחד שהתאים לי בצבע. 
עם צבע כזה כנראה שלא אלך ב"חיים האמיתיים", אבל הוא מגיע ב6 גוונים וחלק מהם לא ככ זועקים.
הוא בהחלט מחזיק מעמד מעולה, לא שמתי מעליו את השכבה השקופה כי רציתי שישאר מאט, ושמתי מעליו קצת צללית סגולה, והכל החזיק מעמד נפלא :)

סווצ'ים של המוצרים :)



איילנר חום.
אני נורא לא מנוסה עם איילינר, ואני צריכה להתאמן על זה. שמעתי כבר בכמה מקומות שהמברשת של האיילינר של ביוטיקר נורא נוחה. אז קניתי אחד, בצבע חום, כי לדעתי זה יראה עלי טבעי יותר משחור.
הוא באמת נורא נוח, ואפילו אני הלא מנוסה עם האיילנרים כלל, הצלחתי להסתדר איתו.

ולפורים- יש איליינרים במגוון צבעים, חלק עם נצנצים :) וכולם במחיר של 8 ש"ח בלבד.
אז אם אתן צריכות איילינר צבעוני ומטורף, זה במקום.

והדבר האחרון שאני אשתמש בו בפורים בלבד (!) הוא הקעקועים האלה.
לתחפושת שלי הייתי צריכה ריסים מלאכותיות עם פרפרים עליהם, אבל לא מצאתי. אז החלטתי לקנות ולנסות את ה"איילינרים". קניתי 3 דפים, כל חבילה עולה רק 1.5 ש"ח (!!!!!!!!!!!) ויש בה 4 עיצובים, כמובן 2, לכל עין.
זו החבילה שנשארה לי שלמה, את האחרים ניסיתי על כל מיני מוצרים שונים כדי לראות איך הם מגיבים.
הם עובדים בדיוק כמו קעקועי המים שהיו לנו בילדותנו, וכתוב שהם יכולים להחזיק מעמד כמה ימים.
בהוראות כתוב שצריך לשים את הקעקוע על עור נקי ויבש, ולשים את האיפור מעל. לא יודעת מה איתכן, אבל אני לא רוצה להסתובב עם דבר כזה כמה ימים. אז, מניסיון שלי, אפשר לשים את הקעקועים גם על מייקאפ וצלליות.
ככה גם הרבה יותר קל להוריד אותם, והם מחזיקים מעמד בטירוף, הם לא ירדו מעצמם.
צריך רק להיזהר ולהרטיב רק את הדף ולא את האיפור שלכן, וזה יראה מעולה. 
האמת שלא ציפיתי שזה יעבוד טוב כמו שזה עבד, זה נראה מצוייר ידנית, ואם זה לא מתאים 100% למבנה העפעף שלכן אפשר לתקן עם איילינר (אפילו אני הצלחתי!).
ממליצה להתאמן קודם, ולא לשמור את זה לאירוע עצמו. וזו לא בעיה, במחיר כזה נמוך :)
בקיצור, ממש ממש מומלץ, יש מלא עיצובים שונים, גם בצבעים, ויש גם לשפתיים :)

הדבר היחיד שאני מצטערת שלא קניתי היא פלטת הצלליות הענקית שלהם, שכוללת 56 צלליות צבעוניות, אפשר לעשות איתה מלא דברים. טוב נו, שנה הבאה.

עוד דברים לפורים שלא קניתי:


אני נורא נורא מרוצה מכל מה שקניתי, בעיקר מהמחירים, תמיד חשבתי שאיפור לתחפושות יעלה לי ביוקר (שנה שעברה הציעו לי פודרה לבנה ב50 ש"ח), ואני מרגישה כאילו גיליתי עולם חדש ויצירתי ;)


-ועוד עצה קטנה בקשר לאביזרים, הייתי בכמה וכמה חנויות בחיפוש אחר פאות ושלל אביזרים אחרים,
והמחירים הכי הוגנים ונמוכים שמצאתי היו ב"להיט בראש". פי 2 פחות ממקומות אחרים, אז אם אתם עדיין צריכים אביזר, לכו לשם :)
- אם אתם צריכים בגד בייסיק כלשהו (גופיה, טייץ, חצאית) צבעוני, לכו לחנויות כמו FOREVER21, קניתי שם חצאית בדיוק בצבע שהייתי צריכה ב30 ש"ח בלבד. היא הייתה ישרה ופשוטה, ובעזרתה של סבתא תפרנו לה גומיות בצדדים והיא הפכה לחצאית כפלים חמודה, שאין ספק שאלבש גם ביומיום ;)

זהו, מקווה שיהיה לכם חג שמח, ושתספיקו עוד לקפוץ לביוטיקר ברגע האחרון ;)
הא ו, אם אתם רוצים לדעת למה התחפשתי...

Effie Trinket

So Long
:Ali: 



5 תגובות:

  1. אחלה פוסט! אחלה תחפושת!!!
    הקעקועי איליינר נראים פשוט פצצה! אחלה רעיון! :)

    השבמחק
  2. יו, איזה מגניב! בדיוק איפרתי את אחותי בהשראה של הדמות של אפי!
    מעניין לראות אותי איך יצא לך (את התוצאות שלי יהיה אפשר לראות בבלוג בעוד כמה ימים)
    פורים שמח! :)

    השבמחק
  3. תחפושת מדליקה!
    (ראיתי בפייסוש את התוצאה הסופית).
    איך אני מבואסת שפספסתי את הפורים הזה :(

    השבמחק
  4. ממש יפה ומוצלח. פורים שמח.

    השבמחק