יום שני, 3 במרץ 2014

גלוסיבוקס- פברואר 2014.

באיחור אופנתי כיאה לי, קופסאת גלוסיבוקס פברואר.
שיהיה סמסטר מוצלח לכל הסטודנטיות שבניכן, ובלי הקדמות ארוכות (כמה לא אופייני לי!) אתחיל.




הקופסא החודש הייתה בסימן וולנטיינס, שחל ב14.2 כידוע.
זה לא בדיוק תפס, כי אני את שלי קיבלתי אחרי ה20 לחודש, והבנתי שגם הרוב קיבלו אותה אחרי יום האהבה, אבל הרעיון כמובן נחמד.

מהעיצוב של הקופסא עצמה פחות התלהבתי, ראיתי הרבה תגובות טובות על העיצוב, אבל אני אישית לא התחברתי אליו בכלל. כידוע לכן אני אוהבת דברים בגימור מאט, הקופסא הזאת מבריקה, ושחור ומבריק נראה לי קצת מיושן, במיוחד עם ההדפסים הבנאליים של השפתיים. מילא היו שומרים על עיצוב נקי של שחור ולבן, אז זה יכול היה לעבוד יפה.
גם המכסה היה ארוך מהרגיל, מה שגורם לפתיחה של הקופסא להיות חופרת במיוחד, אבל מצד שני היא לא תיפתח לה בפתאומיות (אם תיפול במקרה, כפי שעלול לקרות לי), אז אפשר לאחסן בה דברים בבטחה :) .

הרבה מכסה!


הסרט דווקא נחמד, עבה מבדרך כלל ועם הלוגו של גלוסיבוקס. נורא נחמד.
ומדבקה ברוח ה"חג" :)

 מה שכן, ח"ח על התמונות היפות בצד השני של גלוית ההסברים. צילום נורא חמוד שאפשר בכייף לתלות לקישוט.
ככ אהבתי את התמונה הזאת שאני שוקלת לשים אותה במסגרת גדולה ועבה, נראה לי יהיה שילוב נחמד.

בצד השני פירוט המוצרים, כדי שלא אצטרך לעבוד כ"כ קשה ;)
החודש גלוסיבוקס התגאו בעובדה שהם מכסים איפור, טיפוח, שיער, ציפורניים ובישום.
עמדו בהבטחה.



המוצר הראשון הוא לק של "צ'יינה גלייז" בגוון HEY DOLL.
עכשיו, אני אוהבת את צ'יינה גלייז, יש להם כל הזמן קולקציות מגניבות, הלק עמיד בטירוף ונוח למריחה.
יש לי כמה לקים שלהם כולל טופ קואוט שזוהר בחושך (לפורים הקרב ובא!).
אבל, גוון לא ברור. מין ורוד עתיק אבל כהה מידי. שמתי שכבה אחת, התבאסתי מהצבע ואפילו לא שמתי שכבה שניה. אני לא חושבת שהצבע עצמו לא יפה, אבל הוא פשוט לא מתאים לעונה, והוא לא רב עונתי (כמו אדום כהה, או ניוד).
כבר תחילת האביב, ויש לי חשק עז לצבוע את ציפורני בצבעים קיציים יותר. אם הייתי מקבלת אותו לפני חודשיים, אפילו לפני חודש, יש מצב שהייתי שמחה, אבל כרגע קשה לי לשפוט. אז הוא יחכה לשנה הבאה. אחרי הכל, צ'יינה גלייז, לא סתם מעבירים הלאה ;)


מוצר של חברת גאיה הוא תמיד מבורך. חברה ישראלית המייצרת איפור מינרלי טבעי ובריא יותר מאיפור "תעשייתי".
אבל גלוס שקוף? מהתמונה על הקופסא, הוא נראה ממש לא מפתה. גלוס שקוף?!
מתי פעם אחרונה השתמשתי באחד? בכיתה ז'? (חישוב קליל, זה היה בשנת 2002). טרנד דביק וקיטשי של סוף שנות ה90, מה אני, ספייסגירל?!
אבל אם כבר אז כבר, חשבתי לעצמי, אתן לו ניסיון. החלק הפנימי של מכסה הקופסא גאיה ממליצים לערבב את הגלוס עם אחת הצלליות שלהם, כדי ליצור כל מיני גוונים. אז זה יכול להיות דווקא רעיון נחמד.
הגלוס דווקא לא דביק ולא כבד, ואם שמים שכבה אחת הוא נותן קצת ברק, ועם שילוב של צבע זה אולי יהיה יפה.
רק איך עושים את זה? זה נראה לי לא אסתטי לדחוף כל פעם מברשת מלוכלכת לשפתון. נראה לי התעסקות שלא הייתי מוצאת יותר מידי סבלנות אליה.
מה שכן יש לו ריח מוזר. לא חזק, אבל קצת מתוק- ומוזר.
בקיצור, לנסות תמיד אפשר (למרות שהייתי מסתדרת גם בלי במקרה הזה), אבל לא נראה לי שאשתמש בו יותר מידי, אם בכלל.


דוגמית פריימר של סוטיס שמבטיחה שלל דברים. דוגמית פיצית של לא-ברור-כמה מ"ל, שתספיק בתקווה לשימוש בודד. שונאת דוגמיות כאלה, צריך כמות יותר גדולה כדי להבין משהו מהמוצר.
אז או שיתנו כמה, או שיתנו טרוול סייז, או שלא יתנו בכלל.
מוצר יקר בטירוף (מהגלויה- 15 מ"ל ב300 שח?!) ובלי התנסות מספקת ספק שאקנה משהו ככ יקר.


מסיכה לשיער של חברה בשל "אמיקה". לא שמעתי על החברה הזאת קודם. אני תמיד שמחה לנסות דברים חדשים לשיער, כי יש ככ הרבה אפשרויות, ותמיד כייף לגלות משהו טוב. עדיין לא ניסיתי אותה, אבל יש לה ריח טוב, ואני יודעת ששמן האובליפיחה (הידעתן שזו מילה ברוסית? אני לא בטוחה אם יש מילה כזו בעברית, אם אתן יודעות אשמח לשמוע. בעברית קוראים לצמח "אשחר רוסי") טוב לעור, הוא אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי, וטוב לטיפול בכל מיני גירוי עור, אז אולי זה יעזור לקרקפת שלי, שמשום מה יבשושית ומגרדת לאחרונה. אז נראה לי יהיה מוצלח :)
60 מ"ל היא כמות מכובדת להתנסות, בטח יספיק לפעמיים- שלוש.


שמן לתינוק של ג'נסון & ג'ונסון. שתיקה. מה?
בגלויה הוא רשום בתור "שמן גוף" (על התוית האחורית רשום "שמן לתינוק).
אני זוכרת פרסומת מלפני כמה שנים של בחורה שמורחת על עצמה שמן תינוקות ואומרת שזה נועל עד פי 10 יותר לחות.
מגניב, אבל, אני לא חושבת שאמרח על עצמי שמן. זה שומני (למרות שזה ספציפית נראי די מיימי). השימוש היחיד שלי לשמן מסוג כזה הוא הסרת שאריות שעווה אחרי הסרת שיער. וגם את זה אני כבר לא ככ עושה כי עברתי ללייזר (או אינפרא אדום, או משהו).
אולי אעשה שעווה ברגליים מתישהו, ואז הוא יהיה שימושי. אני מוכנה לנסות אותו פעם אחת אחרי מקלחת כדי לראות מה זה נותן, אבל אני בספק שזה יכנס לשימוש קבוע במקום קרם גוף שאני מורחת לעיתים.
בהחלט לא מוצר שהייתי מצפה לראות בגלוסיבוקס, אבל יש הפתעות בחיים.



המוצר האחרון הוא דוגמית בושם של ורסאצ'ה, "ברייט קריסטל אבסולו". שם פנסי.
ריח לא רע, פרחוני אבל מרענן ולא כבד. לא משהו מיוחד מידי, אבל בהחלט חביב. חבל שהדוגמית קטנה כ"כ ^^
אולי אם יהיה עליו מבצע טוב אשקול לקנות אותו, אבל למען האמת הוא קצת מעבר לתקציב שלי כשזה נוגע לבשמים.
נחמד לדעת שהוא קיים.

אז הקופסא הזאת פחות מתאימה לי, מהמוצרים שהגיעו בגודל מלא (הלק והגלוס) אני אשתמש אולי באחד מהם בחורף הבא. שמן גוף יהיה בשימוש בנאלי, אז המוצר היחיד שבאמת התלהבתי ממנו בקופסא הזאת הוא מסיכה לשיער. אז יש גם חודשים כאלה, לא נורא.
אבל היי, יש לי קופסא עמידה לאחסון, ותמונה יפה לאוסף, תמיד יש משהו חיובי ;)
נקווה שחודש הבא יהיה משהו מעניין יותר :)

אשמח לשמוע את דעתכן, ושיהיה לכן המשך שבוע אביבי וכייפי (ושיחלוף כבר ענק האבק הזה, אני מתגעגעת לעולם שבחוץ).

So long
:Ali: 


תגובה 1:

  1. אחלה סקירה, שמתי לב שכולם קבלו את אותו הגוון בלק. מסכימה איתך לגמריי בזה שיכלו לתת אותו בחורף ולעכשיו לתת לנו משהו יותר קייצי. אותי ביאסו לגמריי עם השמן תינוקות, אם כבר שיפרגנו עם איזה קרם גוף במקום או שמן גוף מחברה נורמלית ולא שמן תינוקות מסכן שלא נדמה שמישהו בכלל קונה אותו עם השפע שיש בשוק קיום. חבל...היה כל כך הרבה פוטנציאל

    השבמחק