יום שני, 26 במאי 2014

פוסט קניות אינטרנט קצרצר ;)

היי קוראים יקרים!
קודם כל רוצה להגיד תודה על ההיענות בפוסט הקודם, כל הנרשמות להגרלה, כל התגובות והלייקים, ממש כייף שיש פעילות כזו ענפה בבלוג ;)
אני מנסה לענות על כל התגובות אבל לא ככ מוצאת זמן, אבל בסוף אענה על כולן, תודה לכן!

אז לאחרונה התחלתי עבודה חדשה (בסופר פארם! עכשיו אני מקבלת כסף על זה שאני שורצת שם כל היום!), אז יש לי פחות זמן לכתיבה, אז החלטתי לעשות פוסט קצרצר על דברים קטנים שקניתי לאחרונה אונליין (כי זה לא דורש צילומים, שלוקחים את רוב הזמן של כתיבת הפוסט ^^), ועל הדרך להציג לכן את Shop&Track, רשת חברתית חדשה של קניות, שפתחה בחורה נחמדה שהכרתי בפייסבוק!

*מקווה ששמתן לב לעמודה בצד ימין של הבלוג שבה אני מעדכנת כל הזמן למה אני מחכה, ומה הגיע ובאיזה מצב, אז אם עד עכשיו לא שמתם לב, זה ממש שם מימין.

אתן מוזמנות להירשם ולבדוק את האתר בעצמכן, ההרשמה נורא פשוטה (אפשר דרך הפייסבוק), ואחרי ההרשמה אתן יכולות להעלות קישורים לדברים שקניתן, שאתן רוצות, לחלק אותם לקטגוריות ולראות דברים שאנשים אחרים קנו (ולבזבז עוד כסף בדרך) ;)
קישור לאתר: ShopAndTrack

אז אני ריכזתי את הדברים שקניתי בקטגוריית ה"דברים שקניתי לאחרונה" ואתן יכולות לראות אותם בלינק הזה.



כעת אפרט עליהם מעט ;)

תסתכלו על הרקע של הבלוג, עכשיו תסכלו על התמונה, שוב על הרקע של הבלוג, ושוב על התמונה. אני COVER.

הדבר הראשון שקניתי הוא כיסוי לאייפד מיני שלי. קניתי את הראשון ואני מתבאסת כל רגע על שלא חיכיתי לשני עם הרזולוציה הגבוהה, אבל אני עדיין אוהבת אותו מאוד והוא התפוח המותר שלי.
לכן אני תמיד מחפשת לו מלבושים נאים (ונוחים - לי כמובן), ועד עכשיו לא מצאתי כיסוי שאני מרוצה ממנו ב100%. ביתי מלא בכיסויים מפלסטיק, סיליקון, אחד מVS שלצערי הוא רק אחורי ולא היו אחרים בחנות.
ואפילו קניתי את הSmart Cover המקורי הקדמי, ולצערי אז עוד לא היה בחנויות את השלם.
אשמח לשמוע אם אתן חושבות שכדאי לקנות אותו. למרות שככה הוא די משמים.

אז נגיע לעיקר כבר כן?
מצאתי את הכיסוי החמוד הזה באייבי, הוא בא בעוד המון עיצובים חמודים, אבל תמיד אהבתי ואמשיך לאהוב לנצח וינטג' פרחוני, אז בחרתי את זה:

*התמונות מeBay





 הוא יותר זוהר ממה שחשבתי, (אני יותר אוהבת דברים שהם מאט), אבל הוא נורא איכותי, גם מבפנים, הוא רך ועם חריטה חמודה של פרחים.
פונקציית הSLEEP עובדת כמו שצריך (בכיסוי האחרון שלי מאייבי זה לא קרה), ואני נורא אוהבת אותו.
גם מתאים לעונה, גם לסגנון האישי שלי ;), וגם פונקציונלי. כמובן שאני לא מרוצה ב100% ותמיד אחפש עוד ועוד כיסויים עד שאמצא את האופטימלי, אבל בנתיים זה יעשה את העבודה.

יש עוד מגוון הדפסים חמודים באותו הלינק, וכמו שאתם יודעים, אייבי מלא עד אפס מקום בכיסויים לטאבלטים ומכשירים סלולריים, אפשר ללכת לאיבוד שם שעות.



המוצר הבא הוא בגד ים שלם.
לאחרונה אני מרגישה לא נוח בגופי שלי, העלתי משקל רב, ואומנם משקל הוא לא מדד ליופי לדעתי ומעולם לא ספרתי קלוריות או קילוגרמים, אני פשוט לא אוהבת את המראה שלי. מין הסתם אני גם נורא לא בכושר, ואורח חיי אינו בריא כלל.
אז חידשתי את המנוי שלי לבריכה (יש שם גם חדר כושר) ואני מתכננת להחזיר את חיי וגופי למוטב.
אז גם בגלל חוסר הביטחון וגם כי זה יותר נוח לשחיה חיפשתי לי בגד ים שלם.
כרגע אין באפשרותי להשקיע 250 ש"ח בבגד ים "מקצועי", אז התפשרתי על אחד חמוד ומיוחד במחיר סימלי של 35 ש"ח ;) ~9.9$
אני נורא אוהבת את הצבעוניות של הזוהר הצפוני, של החלל ושל גלקסיות למיניהן, וכבר שנים חושקת במשהו עם הדפס גלקטי (חולצת זוהר צפוני כבר יש לי) שאוכל ללכת איתו בגאון.
אני לא רואה את עצמי מפזזת ברחבי העולם עם טייץ שזור כוכבים, אך בתחומיה הבטוחים של הבריכה אני יכולה להרשות את זה לעצמי.
נורא נדלקתי על הבגד הים הזה:

*התמונות האלה מעמוד המוצר בAliExpress, שם הוא נמכר בכ6$, לינק למה שאני קניתי בהמשך הפוסט.

צבעים מדהימים, וגם, עם הדפס ככ מבולגן, אף אחד לא ישים לב שקימורי אינם מושלמים, מה שנורא נראה לעין בבגד ים צמוד בצבע אחיד, או... אמממ בביקיני. כמובן.
הערה חשובה: באייבי קיימים בגדי הים האלה אצל מספר רב של מוכרים, כשרובם מוכרים ONE SIZE.
אני מצאתי מוכר שמוכר לפי מידות ולקחתי M, כי לא ידעתי אם הONE SIZE הוא S או M או בכלל L.
יש טבלת מידות.
זה טיפה יותר יקר אבל לדעתי יותר בטוח, אז שימו לב שניתן למצוא במחיר זול יותר, וכמו שאמרתי יש גם בAliExpress ביותר זול, אבל אני מעדיפה לקנות בeBay בגלל הפייפל, והגנת הצרכן וכל זה.
התמונה הזו מעמוד במוצר באייבי:
שוב, כנסו ללינק, יש שם מגוון עצום ורחב של הדפסים, בין נופים לבין פרצופים לבין איברים פנימיים לבין סתם ציורים חמודים ויפים.
הבגד ים עוד לא הגיע, אבל אעדכן בעמודה המדוברת בצד ימין כשזה יקרה.


המוצר הבא הוא משהו שאני חושקת בו כבר כמעט חצי שנה, ולא יודעת מה מנע ממני לקנות אותו עד עכשיו.
TO COAT MATTE של OPI.
אתם תקראו את זה עוד הרבה, אני אוהבת גימור מאט. בהכל. הכל! (חוץ ממגן המסך של האייפון, זה מעצבן).
זה נראה יותר יוקרתי, קטיפתי, ובציפורניים לדעתי זה שונה מהלק הרגיל הבנאלי והנוצץ וזה משדרג כל צבע, גם אם מאסתן בו ;)
יש לי כבר לקים רבים שרק מחכים שהוא יגיע כדי שאמרח אותו עליהם ;)
אעשה עליו פוסט מפורט ומשמח. 36 ש"ח כולל משלוח, הוא נגמר ולא במלאי עכשיו, אבל אני צופה שיתחדש, אז תשמרו את  הלינק לקניה.




המוצר האחרון הוא הפלסטרים האלה של קומפיד.
התנסתי בהם פעם ראשונה בגלוסיבוקס, ונורא נורא אהבתי.
מדובר בפלסטר "בלתי נראה" (הוא נראה פשוט כמו חתיכת עור), ששמים מעל העקב, בדיוק בחלק ההוא שתמיד מקבל שפשופים, יבלות, ופצעים נוראיים מנעליים חדשות, במיוחד עכשיו- כשמוציאים את נעלי הקיץ מהארון.
הפלסטר עבה אבל ממש לא מורגש, אם הפצע כבר נוצר, הוא מרפא אותו ומנוע החמרה של המצב (אפשר להמשיך ללכת עם הנעל! זה מבודד ממש טוב), ואפשר גם לשים אותו מראש ופשוט למנוע את זה.
בארץ הפלסטרים נורא יקרים, אז קניתי חבילה באייבי של 50 יחידות בסביבות ה70 ש"ח כולל משלוח.
החיסרון היחיד שלהם הוא, שהם חד פעמיים, אבל זה לגמרי שווה את זה.


*התמונות מאייבי.

אתן יכולות לקרוא באתר הרשמי על כל סוגי הפלסטרים ולראות בדיוק איפה שמים אותם, זו המצאה ממש גאונית ;)

אז זה הכל להיום, אני מתכננת פוסטים רבים אבל הם יוצאים לפועל לאט יותר משהייתי רוצה, אז תהיו סבלניים איתי ותחזרו לבקר ;)
שיהיה לכולם שבוע טוב,

So Long
:Ali: 


3 תגובות:

  1. איביי הוא חבר :) מכורה לקניות משם
    הטופ קואוט הזה מגניב ביותר!! עשיתי איתו המון דוגמאות שוות.

    השבמחק
  2. הטופ קואט של opi זה ללק ג'ל או רגיל?

    השבמחק