יום שני, 7 ביולי 2014

Hair Affair- The Wet Brush

אז באיחור רציני, כיאה לי, אני מפרסמת את הפוסט על ה"מברשת הרטובה", אז בלי הקדמות מיותרות, אתחיל.
בסוף יש קופון שווה לקוראות הבלוג בלבד, אז תמשיכו לקרוא ;)



אתחיל בזה שעד לפני שנה בדיוק, היה לי שיער ארוך. ארוך ומפוצל מהקצוות עד לשליש השיער בערך.
סירוק תמיד הייתה מטלה נוראית, בעיקר על שיער רטוב ומסובך. הייתי צריכה לשים מלא מרכך, או מסיכות לשיער, כדי שהוא יהיה רך מספיק ולא יסתבך. ניסיתי להסתרק כמה שפחות כדי לא להוציא חצי שיער על המברשת, ו"סירקתי" את השיער עם האצבעות אחרי מקלחת, כי בלתי אפשרי היה לעשות את זה עם מסרק בלי למשוך את הראש לצדדים שונים.
שלא לדבר על חוויות הילדות הנוראיות, והסיוט של "סירוק לפני הגן" והתרת הקשרים בעזרת "סרקל".
בסופו של דבר, שנה שעברה, החלטתי לגזור את כל השיער לעזאזל, עשיתי קארה והאמת שדי אהבתי את התוצאה וקיבלתי מלא מחמאות (איזה כייף) גם על התסרוקת וגם על אומץ הלב, אבל לפעמים, בלילה, אני עדיין מתגעגעת לשיער הארוך היפה שלי.

אז אמרתי בלי הקדמות אבל... קשה לי לא לחפור ;)
בכל מקרה, לא מזמן קיבלתי לסקירה את ה"מברשת הרטובה", שמחתי לנסות אותה סוףסוף, כי ראיתי אותה פה ושם ובמשביר, אבל תמיד הייתי סקפטית וחשבתי ש"עד כמה מסרק יכול להיות מהפכני, כדי שיהיה שווה לשלם עליו פי 3 ממסרק רגיל?". אז זהו, שיכול.
אני בכלל אדם בעייתי ולא מאמינה לפרסום עד שאני מנסה דברים בעצמי, פלסיבו לא עובד עלי (בדרך כלל), אז אני יכולה להגיד בלב שלם שאם אני ממליצה על משהו, זה באמת ואמיתי, ואניכותבת את הפוסט הזה בשביל כל הסקפטיים (אלה שנשאר להם שיער, לא אלה שכבר התקרחו) שבעולם ;)


קודם כל אדבר על העיצוב וכמה פרטים טכניים.
*המברשת היא בציפוי גומי, כדי שיהיה נוח להחזיק אותה ביידים רטובות והיא לא תחליק.
מה שנותן לה גימור מאט, וכפי שאתן יודעות, זה הגימור האהוב עלי לכל דבר! היא רכה ונעימה, כיף להעביר עליה את האצבעות ;)
*היא גם נורא קלה.

*היא מגיעה באינספור צבעים ועיצוביים כייפים, שאותם ניתן לראות האתר החברה.
*יש מברשות אליפטיות, ויש מברשות מרובעות למי שאוהבת אותן, וגם מברשות לגברים.
*יש מברשת לפן, שכידוע בפן מושכים את השיער בלי רחמים.
*יש מברשת יעודית לתינוקות (יש ורודה ותכלת, כמובן), היא עשויה סיבים רכים רכים לתינוקות רכים רכים ;)
*וכמובן לילדים גדולים יותר.
*היא אומנם מגיעה עם החלק הפנימי (איפה שהסיבים יושבים) מגומי שאני שונאת, אבל אין בו חור כמו בשאר המברשות, לכן מים לא נכנסים אליה, והיא לא פולטת מים במשך יומיים אחרי ביקור בבריכה.
*נורא קל לנקות אותה משיערות (שנושרות בטבעיות!) בגלל הסיבים החכמים (עליהם בהמשך)

אז מהאתר של החברה, למדתי שבעצם אסור לסרק שיער רטוב. השיער חלש יותר אחרי חפיפה (או שהייה במים בכלל), וסירוק אגרסיבי שובר אותו ותולש אותו.
לידיעתכן, כל יום נושרת לנו כמות מסויימת של שיער, באופן טבעי, אבל חבל להוציא שיערות שעוד "לא הגיע זמנן" ;)
משבירה של שיער נוצרים גם קצוות מפוצלים, משהו שסבלתי ממנו רבות.

מה שמיוחד במברשת הרטובה הוא הסיבים ה"חכמים" שעשויים בטכנולוגייה מיוחדת שנקראת IntelliflexTM והם רכים וגמישים מאוד מאוד, שלא כמו סיבים, שעשויים מפלסטיק רגיל.


שיער יבש-
מה שקורה, שהמברשת לא כופה את עצמה על השיער, אם היא מגיעה לקשר בשיער - היא פותחת אותו עד כמה שהסיבים מאפשרים לה, בלי למשוך ובלי להיתקע בשיער ובלי לגרום לקשר להסתבך עוד יותר. אחר כך היא פשוט עוברת הלאה, ובסירוקים הבאים הקשר נפתח יותר ויותר, בצורה הדרגתית ובלי כאבים (אני לא אשקר, כשיש קשר מאסיבי כן מרגישים אותו, אבל ב80% פחות ממסרק רגיל).

שיער רטוב-
אחרי מרכך או מסיכה השיער רק ומסתרק בקלות, אבל כמו שאמרתי, הוא רגיש, אז המברשת הזאת מסרקת אותו בקלות ולא מושכת אותו בכלל, ממש כמו עם האצבעות, רק יותר מפורט ואפקטיבי, כי נגיד על האצבעות שלי אין מלא מלא סיבים ;)
על שיער רטוב בים או בבריכה, כדאי להתחיל מהקצוות ולהתקדם לשורשים, ובהחלט אפשרי להתיר את כל הקשרים שנוצרו בשיער, משהו שלא ניסיתי אפילו לעשות עם מסרקים רגילים, מעולם, כי ידעתי שאין טעם.

הסיבים מתקפלים בקלות:
Wet Brush


וחוזרים לעצמם כאילו כלום ;)



לעומת זאת במסרק "רגיל", כדי לקפל את הסיבים צריך להפעיל הרבה כוח, משהו שהשיער, בלי כוח רצון משלו (למרות שלפעמים זה לא נראה ככה) לא מסוגל לעשות.


כפי שניתן לראות, המברשות הרגילות גם מתלכלכות מאוד ונורא קשה להוציא מהן את כל השיער, שלא כמו במברשת הרטובה.


הסיבים לא חוזרים לעצמם אחרי שעיקמתי אותם בכוח, הם נשארו מעוקמים.

לשיפותכן גם סרטון קצר:

לעומת המברשת הישנה והרגילה:

הסיבים לא מתקפלים בכלל ורק שוקעים פנימה לתוך המברשת, וזה אחרי הפעלת כוח רב. תתארו לכם מה זה עושה לקרקפת.


אז אחרי כל החפירה על הסיבים, אגיע לעיקר.
*כן, זו באמת לא מברשת רגילה, למרות שהיא נראית כך. פייר- הופתעתי ;)
*מאז שיש לי אותה, אני משתמשת רק בה וזנחתי את כל המסרקים הרגילים.
*היא נעימה יותר, גם על שיער יבש. כייף להסתרק איתה אפילו סתם ככה.
*היא לא שורטת את הקרקפת, היא קלה מאוד, ואי אפשר לקבל איתה מכה או לשרוט את הקרקפת כשממהרים (בבקשה תגידו שזה לא היה קורה רק לי!).
*אני מרגישה ביטחון להשתמש בה אחרי מקלחת, ולא רגשות אשמה על כך שאני מזיקה לשיערי ;)
*השיער שלי אומנם קצר יחסית, אבל אני חושבת שלאנשים עם שיער ארוך, שיער מתולתל או ילדים שסובלים כל יום בדרך לגן, המברשת הזאת תהיה מעולה ובאמת תעשה הבדל!

השאלה שאני תמיד תוהה בקשר למוצרים שהתקבלו לסקירה היא, "האם היית קונה את זה בעצמך?"
אז כן, היא לא זולה. המחירים נעים בין 49-115 שקלים.מברשת כמו שלי עולה 89 שקלים.
אבל אני אומרת שכן, אחרי שהתנסתי בה, בהחלט הייתי משקיעה את הכסף הזה.
זה מוצר מעולה ואיכותי, לפי הרגשתי היא תחזיק הרבה זמן (בזמן שבו היינו קונים 2-3 מסרקים רגילים), ואין בכלל מה להשוות את פעולת הסירוק שלה למברשות רגילות.
שווה להשקיע פעם אחת במוצר איכותי, ובהחלט הייתי קונה אותה גם בכספי (אני כבר מתכננת על אחת עם הדפס חייתי!).

אולי, אם הייתה לי את המברשת הזאת קודם, לא הייתי צריכה להיפרד משיערי הארוך.
עכשיו אוכל לגדל אותו בביטחון ואהבה, עם המברשת הרטובה (לא, החרוז לא מכוון, אבל תודו שזה נחמד).

אז כדי לעזור לכן עם ההתלבטות בקשר למחיר, באדיבות הצוות של אתר המברשת הרטובה סידרנו לכם קופון שווה במיוחד, 10% הנחה + משלוח חינם בקניית המברשת באתר! :)



השתמשו בקוד:

ap0714

הקופון בתוקף עד סוף אוגוסט, אבל אני ממליצה לכן למהר ולהזמין, כדי שתוכלו להשתמש בה בים ובבריכה, כי אני נגיד תמיד מסתובבת עם גוש לא ברור על הראש אחרי הים ;)

*ניתן לקנות את המברשת גם במשביר ובנקודות מכירה נוספות. פרטים כאן. הקופון תקף רק באתר.

אם יש לכן שאלות על הרכישה אתן מוזמנות לשאול אותי :)


וגם...
מוזמנות לראות את הסקירה של המברשת גם בערוץ של חברתי טניה, ולקבל עוד חוות דעת ;)
~קישור לסרטון~

ואל תשכחו להירשם להגרלה של טניה (עד ה2.8) עם פרסים שווים במיוחד!



So Long!
:Ali:


תגובה 1:

  1. יש לי את הגירסה המוקטנת של המברשת הרטובה, זו שחולקה בקופסאות גלאם גורו לפני חצי שנה או יותר אפילו. היא באמת מברשת שווה! אחלה סיקור :)

    השבמחק