יום רביעי, 9 ביולי 2014

Müller Simply Fruit

רציתי לכתוב פוסט קצר לספר לכן על משהו שמשמח את ליבי ונפשי, שלא קשור לאיפור, טיפוח, או קניות.
אוכל!

לאחרונה מולר השיקו את יוגורט ה"סימפלי פרוט" המחודש שלהם, עם 1.5% שומן בלבד!
אני אוהבת את היוגורטים של מולר כבר הרבה שנים, יש להם מרקם מושלם ומתיקות מעודנת, ואני נורא אוהבת את היוגורטים שלהם עם התוספות, או פשוט לאכול אותם סתם ככה עם קורנפלקס (במקום חלב).
יוגורט בטעמי פירות הם גם אהובים עלי מאוד (במיוחד תותים ופירות יער. וניסתם בטעם קיווי? מיוחד!) וכשיש חתיכות פרי?
מה טוב!


קניתי את הסימפלי פרוט עד עכשיו עם 3%, ולמרות שאני לא מקפידה על דיאטה או שומרת על המשקל, ה1.5% שומן בא בזמן ממש טוב :) לאחרונה כן העלתי קצת יותר מידי קילוגרמים, אז במקום לנסות להפחית את כמות היוגורטים שאני אוכלת, אני פשוט אפחית בכמויות השומן ;)

היוגורט עדיין קרמי והמרקם שלו מעולה, וגם, אין בו חומרים משמרים!

*מה גם, שאני חולה על הפרסומות שלהם?! איזה פסטורלי זה ;)
זו הפרסומת הישנה שאני נורא נורא אוהבת 






וגם את זו עם האפרסק החביב ;)



היוגורט בא לי ממש בטוב אתמול בחופשה בצימר ;)
אחלה ארוחת לילה קלילה וטעימה.
טיפ אישי, תנסו לערבב פעם כמה סוגי יוגורטים. יוצא מין קוקטייל פירות יוגורט טעים במיוחד ;)



אז קחו לכן יוגורט שיתאים בול לטרנד הטרופי של הקיץ שלנו, ותהנו ;)


אשמח לשמוע בתגובות איזה טעם אתם הכי אוהבים!

*את היוגורטים קיבלתי במסגרת פעילות באתר "לידרס"

So Long
:Ali: 


2 תגובות:

  1. אף אחד לא אוהב sellout

    השבמחק
    תשובות
    1. אף אחד לא אוהב תגובות אנונימיות פחדניות ;)

      מחק