יום שישי, 27 ביוני 2014

A little bit of LOVE

כרגיל אתחיל בהתנצלות ענקית על כך שלא כתבתי זה זמן רב.
והפעם גם דחיתי ודחיתי אתפרסום שמות הזוכה בהגרלה, ואני באמת מצטערת שמתחתי אתכן ככה.
אני נורא נורא גרועה בניהול זמנים. בכל תחומי חיי. אני תמיד מאחרת, ואף פעם לא מספיקה כלום.
ניסיתי רשימות ויומנים, וניסיתי אינסוף דברים אחרים, וכלום לא עזר. אשמח לשמוע אם יש לכן עצות שטרם ניסיתי, וכעת פשוט נעבור לפוסט. סוף סוף.

שם הזוכה מפורסם בסוף הפוסט, ביחד עם הפתעה קטנה ;)





אז לאחרונה קניתי קיט מוקטן של מוצרי AHAVA. כבר כתבתי על חברה זו בעבר.
הקרם שלהם מסדרת MINERAL BOTANIC הוא הקרם האהוב עלי. מזמן אני חושבת לנסות אותו בעוד ריחות (עד עכשיו השתמשתי ב"לוטוס וערמונים"), וגם את הסבון מאותה סדרה, שצריך להיות לא פחות טוב מהקרם.
באחד משיטוטי בסופר פארם (אחרי משמרת, לא משהו מלהיב אחר) נתקלתי בסט הזה של אהבה:


הבחנתי מיד בקרם האהוב עלי, אז בחנתי היטב את המארז (שעלה 60 שקלים בלבד!!!!).


אז במארז הירוק לימוני בשם GREEN IN BLOOM ישנם:
*סבון מסדרת MINERAL BOTANIC בריח היביסקוס ותאנה
*קרם גוף באותו הריח
*קרם יידים
*קרם פנים
*מסיכת לחות לפנים

לדעתי המחיר שווה רק את הקרם וסבון שככ חפצתי לנסותם, אז כמובן שקניתי את המארז החמוד, בתחושה שקיבלתי במתנה תיק חמוד, והזדמנות לנסות עוד כמה מוצרים של החברה :)


אז אתחיל מהמוצרים ה"עיקריים". הקרם והסבון מגיעים בבקבוקים של 85 מ"ל, כמות מספקת ביותר לקרם, קצת פחות מספקת לסבון (סליחה סליחה! תחליב רחצה כמובן!), אבל גודל נוח במיוחד לנסיעות, לבריכה או לים.
בתקווה שאעשה הקיץ לפחות אחד מהם ;)

הריח מעולה, קצת מתוק אבל גם רענן, ונורא קיצי. נראה כאילו ישתלב מצויין באיזה שנ"צ של אחר צהריים של חזרה מהים, בתקווה לאיזה צימר או מלון, או בכלל באיזה מאיזה חוף אקזוטי הרחק מכאן.

הקרם נורא קליל ונספג מהר, לא שומני ולא כבד, אבל נותן לעור הרגשה ממש טובה ולחות וריח למלא מלא זמן.
תחליב הרחצה (!) גם ממש טוב, מקציף ונשטף בקלות, לא מייבש את העור וממלא את האמבטיה בריח :) 


אני נורא נורא שמחה שסוףסוף יצא לי לנסות עוד ריחות, בתקווה יום אחד לתפוס את כולם ;)
אני יודעת שיש ריח חדש עכשיו, אננס אפרסק, נראה לי מתאים מאוד לתקופה הזאת ולתחושה שתיארתי קודם,
וכמובן, הם עומדים בטרנד של הפירות האקזוטיים השנה ;)

הפרסומת של הריח החדש:



הא, וכמובן שיום אחד אנסה גם את חמאת הגוף. :)


לשאר המוצרים יש את הריח היותר "קלאסי" של מוצרי החברה, שאני פחות מתחברת אליו, ואי אפשר להשוות אותו לריחות המדהימים של MINERAL BOTANIC.
אבל-

קרם היידים הזה פשוט מדהים. אני לא זוכרת מתי מרחתי קרם שגרם לידיים שלי להרגיש כ"כ, כ"כ רכות!
הוא נורא עשיר, ומרכך את היידים למלא מלא זמן!
מרוב שהתלהבתי שמתי אותו גם על הרגליים, שגם עליהן הוא עשה עבודה לא רעה, למרות שהרגליים הן קהל קשה יותר, ואולי כדאי להשקיע בקרם יעודי.
כמות של 40 מ"ל, מכובדת ביותר. מוכנה להתמודד עם הריח בשביל הרכות המטורפת ;)
את קרם הפנים קצת חששתי לנסות, כי העור שלי מעורב ובעיקר בקיץ - די שומני.
הקרם הזה מיועד לעור רגיל עד יבש. אבל החלטתי לקחת סיכון ואולי לגלות משהו טוב, וכך קרה ;)
הקרם לא שומני, הוא קליל, ולא גרם לי לשום פצעונים או שומניות יתרה :P
הוא אחלה קרם לשים אחרי מקלחת בה שטפתי את הפנים בסבון פילינג, ואחרי ששמתי מי פנים, במייבשים את העור והוא צריך לקחת קצת מהלחות שלו חזרה.
הוא אומנם לא מונע שומניות בעור, בשביל זה אצטרך להשתמש בקרם אחר, אבל כמו שאמרתי, הוא מעולה אחרי מקלחת מייבשת, ולאלה מבניכן בעלות עור רגיל או יבש הוא יהיה מושלם.
הריח שלו לא חזק כמו של קרם היידים, הוא יותר עדין, וכמעט לא מורגש, כך שהוא לא הפריע לי בכלל.




האמת, עוד לא יצא לי להתנסות במסיכה. אבל אם היא איכשהו מזכירה את הקרם, אין לי ספק שהיא תעשה עבודה טובה.
אעדכן בהמשך.

חשבתן שזה הכל! לא!
אז את הפוסט הזה אני מתכננת כבר מזמן, כידוע לכן, ואז יום בהיר אחד, ראיתי בסופר פארם את התיק החמוד הזה:

כמובן שמשכה אותי ישר העובדה שעוד עותק של הקרם האהוב עלי נמצא שם, ואני תמיד צריכה עוד אחד ;)
אומנם לא ניסיתי את שאר המוצרים עדיין, אבל הייתי חייבת לכלול את התיק בפוסט הזה רק כדי שתרוצו לקנות אותו במחיר המטורף שהוא נמכר בו עכשיו!


בקניית 6 מוצרים ממוצרי החנות (לא קשה למצוא שישה מוצרים בסופר פארם, תאמינו לי. אם אתם באמת לא צריכים כלום תקנו את המוצרים הקבועים שלכם שבטוח תצטרכו מתישהו - סבון, משחת שיניים, הגיינה נשית, ויטמינים...)
ואז תוכלו לקבל את התיק ב35 (סליחה, 34.90) שקלים בלבד!!!
לדעתי מחיר מדהים.
התיק עצמו נורא חמוד ואיכותי.


בצבע תכלת מנטה מנצנץ וזיפר כסוף שלא נתקע! זה אולי נשמע לכן טריוויאלי, אבל זה ממש לא.


מבפנים יש עוד בטנה בצבע אפור, עם הלוגו של אהבה. הוא נפתח ב180 מעלות  (נכון?!) אבל בצדדים יש יריעות בד קטנות שמונעות מכל תכולתו ליפול והלתפזר. נורא נוח לנסיעות האלה שדיברתי עליהן בהתחלה!


כל המוצרים עטופים בנייר עטיפה עם הלוגו של אהבה, בקיצור, נורא מושקע, איכותי, כייפי, מעולה בתור מתנה וגם בתור מתנה לעצמנו, כי מותר ;)




אז מה בתיק? זה בתיק:

יש כמה מוצרים שחוזרים על עצמם מהמארז השני, אבל יש גם מספיק כאלה שאני מתה לנסות!
אז ממליצה לכן לקפוץ לסופר פארם הקרוב לביתכן, ולקנות את התיק!





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
ועכשיו לרגע שכולן חיכו לו, הזוכות בהגרלה!
מה?! זוכות?!

כן, בגלל האיחור הלא צפוי שלי החלטתי לעשות גם פרס שני ושלישי ולפנק עוד 2 קוראות שציפו וציפו בפרסי ניחומים קטנים.

*הזוכות נבחרו רנדומלית ואוטומטית ע"י rafflecopter.

הזוכה בפרס הגדול היא Naama Shalom!!!



צרי איתי קשר בעמוד הפייסבוק של הבלוג, או דרך היוזר שלי Ali Perry :)
מזל טוב ומקווה שתהני!!! :)

הזוכות במקום השני והשלישי הן:

Yuval Sasson ו- אורלי איסמן! 


צרו איתי קשר גם, ואשלח לכן את הפרסים שלכן ;)
ברכות לכל הזוכות!

*
a Rafflecopter giveaway
איזו התרגשות! ככ אוהבת לתת מתנות ^^
וכל שאר הבנות, אל דאגה, מתכננת עוד המון הפתעות והגרלות, אז תמשיכו לעקוב!

So Long
:Ali: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה