יום שישי, 14 בפברואר 2014

Get Ready With me :) Valentine’s Day

יום האהבה הגיע לו והחנויות כבר מזמן מתמלאות שוקולד ודובונים. אווירה רומנטית באוויר וחנויות הפרחים מעלות מחיריהן.
אבל מעבר לכל הציניות, אני נורא אוהבת את וולנטיינס דיי, אנחנו חוגגים ימי הולדת ומציינים שנים חדשות, למה לא לחגוג אהבה? 3>

אז מה אלבש ומה ארסס על עצמי היום בערב? תמשיכו לקרוא ;)
באמת, תמשיכו. זה לא קריפי כמו שזה נשמע.





את ההתארגנות לדייט מתחילים כמובן במקלחת. אני משתמשת בסבון ששמרתי במיוחד, מקולקציית ה"מיקי מאוס" של ללין משנה שעברה (אם אני לא טועה, היא הייתה לוולנטיינס, השנה יש את סנופי). יש לסבון הזה ריח כלכך טוב, קצת מתוק, קצת מאסק(?), קצת טלק, וקצת סקסי, בדיוק ליום האהבה ;)
זו הייתה מהדורה מוגבלת, אבל הריח חוזר פה ושם, כמו למשל בקרם ה"I Love Sardinia" - הבקבוק הלבן עם הכיתוב הזהוב. קניתי אותו רק בגלל הריח (טוב נו, וקצת בגלל השרשרת שתלויה עליו), יש לי מספר מצומצם מאוד של קרמים לגוף.
בדרך כלל  אני לא מורחת את גופי בלחות ריחנית (עצלנות...) אבל לדייט כה מיוחד יש להשקיע, ואם כבר התגלחתי, לא אמרח קרם?! 
גם אסור שידי לא יהיו ענוגות למגע, אז אני מורחת אותן בקרם של "חלאבין" מסדרת "רוז'" התואם לרוח החג ;)
אני נורא אוהבת את החברה הזאת, יש לי גם דאודורנט שלהם-  אין בהם אלומיניום והם מחזיקים המון זמן.

כדי להשלים את סאגת הריח, אני משתמשת ב"פטיט רוב נואר" של גרלן (מתנה מיום האהבה הקודם 3>, כמה סימלי!).
הוא אחד הבשמים האהובים עלי בעולם, הריח שלו ככ טוב שקשה לתאר. מרגישים בו פירות אדומים ויוקרה רבה ;)
תיאור הריח לפי גרלן משלב דובדבנים כהים, תה שחור (need i say more?), ורדים ופצ'ולי. הבושם הזה פשוט נועד להיום :)
אז בתקווה לא להתעלף מעננת הריחות, אעבור לאיפור.

איפור- 
אני משתמשת במייקאפ של "בנפיט" עם השם הארוך והמפציץ, ומעל פודרה של "ספורה". 
כדי לא להסגיר את העובדה שאני בקושי ישנה לאחרונה, יש את רול און הקפאין של "גרנייה" (קונסילר). אולי חלק ממנו גם יחדור למחזור הדם שלי וישאיר אותי ערה :)
לעיניים אני אלך על משהו פשוט, רק להדגיש אותן. גם קצת בגלל העובדה שעוד לא למדתי להשתמש באיילינר כראוי, אבל אני אגיע לשם. אז לא אסתכן ביום המיוחד, ואשתמש רק בצלליות מהפלטה המהוללת NAKED של "אורבן דיקיי", ומסקרה מעולה של "קליניק" HIGH IMPACT - שכבר דיברתי עליה בעבר :)

.כן, חסר איילינר

בקשר לשפתיים, התלבטתי בין שפתיים אדומות ונועזות, הרי מה יותר קלאסי ורומנטי מזה?
לבין שפתיים טבעיות וורודות.



אדום.
על מי אני עובדת? כולנו יודעות איפה השפתון הזה יהיה בסוף הערב (למרות שהוא טוען להיות "טרנספר פרוף", קשה לי לסמוך על זה. הוא אומנם מחזיק שעות רבות, אבל הוא לא חסין הכתמת גברים ב100%. מדובר על "1000KISSES" של רימל).
אז החלטתי ללכת על צ'אבי סטיק של קליניק בגוון 13 - "מייטי מימוזה" (יאמי!). ורוד בהיר עם קצת שימר זהוב.
מה שטוב בו שהוא גם נותן לחות, ויש לי יובש תמידי.
גם אם הוא ירד בגלל כל מיני פעולות ופעילויות, אין לי בעיה לחדש אותו כל כמה זמן (גם בלי מראה). בגלל העיצוב החמוד שלו הוא גם אחלה אקססורי, ואחפש כל הזדמנות לנפנף בו, בעיקר כשהוא יוצא מתיק בצבע זהה, מה יותר שיק מזה? ;)

את ציפורני אצבע בלק האהוב עלי (רואים כמה השתמשתי?!) של ESSIE, בגוון SKIRTING THE ISSUE, בורדו כהה, כמו יין אדום משובח (כשאני לא שותה, כי יין אדום עושה לי כאב ראש. אבל זה נחמד לדמיין). כדי לעשות את המניקור שלי קצת יותר מיוחד אני אוסיף באחת האצבעות את הגוון Leading Lady (ויץ' אי אמ), גליטר בורדו ממש ממש יפה מקולקציית הקריסמס של שנה שעברה :)
אם הייתי בכל תקופה אחרת (להזכירכם, תקופת המבחנים עוד לא תמה) הייתי גם משקיעה ומציירת לבבות.

תמיד היה לי שיער ארוך, ולפני כחצי שנה עשיתי שינוי דרסטי (!) וקיצרתי (כלומר ספר מיומן) את שיערי לכדי קארה.
עכשיו השיער שלי צמח מספיק כדי שאוכל לסלסל אותו שוב, אז אני אעשה תלתלים גדולים ומבולגנים, HOT MESS כזה.
בתקווה שזה באמת יהיה HOT, ולא סתם... MESS. כי זה עלול לקרות לי ;)

לתכשיטים- אני אשים שתי שרשאות שלדעתי הולכות ממש ממש טוב ביחד.
אחת קצרה עם תליון חמוד של ציפור, והשניה ארוכה ומלאה פפיונים וורודים (ממש בונה הופעה סביב הצ'אבי סטיק).
הן חמודות ואני מתה עליהן, ושתיהן ביחד עלו לי כ40 ש"ח. מFOREVER21.

ועכשיו אתגבר על פחדי, ואשים תמונה של מה שאני לובשת. אני לא הכי גאה בגוף שלי בתקופה זו של חיי, אז שקלתי רבות האם לשים את התמונה הזו או לא.


בשנים האחרונות אני ממש בקטע של זהב ולבן, אז כמה שמחה הייתי כשמצאתי את הסוודר המטאלי הזה בקסטרו.
עם גרביונים בצבע בורדו (עם שימר זהוב יפה שלא רואים בתמונות). הגרביון- מהמשביר לפני כמה שנים.
נעליים בצבע דומה לגרביון כדי שרגליי יראו ארוכות יותר, כי הן צריכות את זה. הנעליים -מארה"ב (קולס) לפני מלא מלא שנים.
בתמונה הימנית אני מתאמנת בהרמת רגלי לקראת נשיקה הוליוודית. כמובן, איזו עוד סיבה יש להראות כחסידה?
לדעתי השילוב ממש יפה :) מה דעתכן?

ומעל כל זה, כי אחרי הכל, עדיין חורף -



מעיל טרנץ' אוף-וייט שקניתי לפני כשנתיים ב(מי היה מאמין) משביר. ב100 שקלים בלבד.
אני נורא מופתעת ממנו לטובה, אני חורשת עליו והוא עומד בזה בגבורה, ובכלל לא מבייש מעיל דומה מקסטרו (לא יותר...) במחיר גבוהה פי 4.
תיק חמוד שקניתי בפראג בקיץ, הוא קטן והארנק שלי לא נכנס בו. אופס ;)
סתם, הדבר היחיד שחסר בו באמת הוא כיס קטן לשים בו רישיון ואשראי, הוא כולו תא אחד קטן. אבל הוא ככ חמוד, אז למי אכפת!
ופיינל טאץ', אם יהיה ממש ממש קר, אז גם מחממי אוזניים תואמים ;)

אשמח לשמוע מה אתן עושות היום!
ותזכרו שאהבה באה בכל מיני צורות. וגם אם אין לכן כרגע בן זוג, חבר, או אפילו סתם דייט, תמיד יש מישהו בחיים שאוהב אותנו (משפחה, חברים טובים, ובעיקר חיות המחמד שלנו ;) ). אז תחגגו את האהבה הזאת איתם, ואין שום בושה לקנות לעצמנו קופסא ענקית עם לבבות שוקולד!

Happy Valentine's Day!

So Long
:Ali: 


5 תגובות:

  1. את מתוקה ונראית מעולה ושלא תחשבי לרגע אחרת ! תהני (: המון אהבה!

    השבמחק
  2. מוכרת לי הטוניקה הזו! ;)
    בטוחה שתהיי יפייפיה. פוסט כייפי!

    השבמחק
  3. אוו לה לה :)
    אני מאוד אוהבת את האקססוריז של forever21, תמיד יש שם משהו חמוד ולטעמי וכך גם שתי השרשרות ששמת (יש לי קעקוע בצורת הציפור הזו :) )
    נראית מעולה ושיהיה יום אהבה מלא אהבה 3>

    השבמחק
  4. הו! גיליתי את הבלוג שלך!
    מחזיר אותי לגיל 16.
    :) בהצלחה

    השבמחק