יום שלישי, 4 בפברואר 2014

קצת דברים ריחניים.

אחרי מבחן ממש גרוע, בו כל העטים שלי החליטו לסיים את חייהם ביחד, הלכתי לקניון כדי לקנות עטים חדשים.
בקופה, אחרי שבחרתי באובססיביות דיו למילוי ועוד כמה דברים, היה מעמד של הלו קיטי, עם קרמים וסבונים.
זה הדבר הכי מוזר שראיתי בחנות לציוד משרדי. אז ריחרחתי ואהבתי. וקניתי סבון מוצק (כי השאר היו קרמים שלא אשתמש בהם).




יש שלב בחייה של כל אישה, בו חוזרת לקנות דברים שנועדו לילדות ונערות. שלי התחיל ממש לא מזמן.
אחרי שמפסיקים להתלהב מזה שאנחנו מבוגרות מספיק להצביע, לנהוג ולעשות שלל דברים מרגשים של "גדולים", ורק רוצים לחזור לתמימות של פעם. כשהכל היה ורוד ופשוט, והריח כמו שמחה וטלק.

הסבון גם שולח מסר חשוב לילדות:
14 ש"ח

בהחלט המקום הכי מוזר שקניתי בו סבון אי פעם


חשבתי לי, אם כבר אז כבר, ונכנסתי גם למשביר. בכלל תכננתי לנסות מייקאפים, ואחרי שצבעתי את פני חצי חצי בשני צבעים שונים וחיפשתי מראה עם תאורה נורמלית (איך אני אמורה לדעת מה טיבו של איפור בתאורה העמומה הלא רצינית הזה של החנויות?!) עיני נתקלו בזה:

Britney Spears Anniversary Edition

"מה זה?!" התחרפנתי ביני לבין עצמי, "האם בריטני הוציאה בושם חדש ושכחה לספר לי?!"
מזמן לא קניתי לי בושם בריטני חדש, את האחרון לצערי לא אהבתי (איילנד פנטזי).
מסתבר שזה הבושם "פנטזי" הקלאסי, בבקבוק מיוחד לחגיגות 10 השנים לקו הבשמים של בריטני.
אני נאמנה לבריטני מDAY 1. ברגע שיצא הבושם הראשון שלה (2004, קיורייס) קניתי אותו כמו מעריצה טובה.
אני חושבת שזה היה הבושם הראשון שלי, ומעבר לזה הוא פשוט מעולה. הריח שלו תמיד מזכיר לי תקופה מאוד מסויימת בחיים, ואהבתי ואני אוהבת אותו מאוד.
אז מסתבר שפנטזי הוא הבושם הכי מצליח של בריטני (בגלל זה הוא בכל מקום ועל כולן?!), והוא יצא במהדורה מיוחדת עם כיתובים וחתימה על הבקבוקים. בריטני גם חתמה על 100 בקבוקים בעצמה והם פזורים ברחבי העולם, אבל מזל כזה לא נפל בחלקי.
האמת שפנטזי הוא בושם שפחות התחברתי אליו, יש לי את "הידן פנטזי" ו"סירקס" שאני מאוד אוהבת, אבל איכשהו פספסתי את הרגיל. בחנות הייתי יכולה להישבע שהריח שונה, אבל טסטרים הרבה פעמים מזייפים.
ניסיתי אותו בבית, ואחרי כמה שעות שהוא מתיישב זה 100% אותו בושם. אבל כנראה ששינו משהו בנוסחא, כי בהתחלה הוא מריח שונה. 
אני מניחה שלא אשתמש בו יותר מידי, אבל למען האמת, קניתי אותו בעיקר בשביל "אספנות".

המחיר היה 200 ש"ח (לחברי מועדון), אחלה מחיר ל100 מ"ל.


וגם הייתי צריכה כמה דברים בסופר פארם, וכניסה היה סנטד של אלה:

"לקנות?" תהיתי.
השתמשתי בדאודורנטים של קרליין כשעוד באמת הייתי "נערה" (גיל 12-14 כזה) ואחר כך עברתי ל"וישי" ולא הסתכלתי לצדדים.
אבל בזמן האחרון אני רוצה לנסות דברים אחרים. אז קרליין הוציאו סדרה חדשה של דאודורנטים ללא אלומיניום, בניגוד לשאר הדאודורנטים שלהם שהם אנטי-פרספרנט. והם גם ללא פרבנים. הסדרה מיועד לילדות ונערות, מחיר ההשקה הוא כ13 ש"ח (קניתי לאחרונה דאודורנט שלהם ב21 ש"ח, כך שזה שווה לגמרי).  
כל שנותר לי היה להתפלל שהריח יהיה טוב. ריחרחתי את הדאודורנטים בכניסה לסופר פארם וחסמתי אותה.
וכפי שאתן רואות בתמונה, הריח ניצח. לא הצלחתי להחליט בין הסטיק לרול און, אז לקחתי את שניהם. ואיזה עיצוב חמוד, אופטימי ולבבי (!) יש להם?
נשאר רק לקוות שהנוסחא שלהם מספיק חזקה גם לאלה שכבר אינן נערות, אפילו בלי האנטי-פרספרט.
אבל אני חושבת שזה אחלה דאודורנט "ראשון" לבנות :)
כי תראו איזה יפה הוא מבפנים! (נורא אהבתי שהוא ג'ל, ככה לא ישארו סימנים לבנים) :


ודבר ריחני אחרון ומפתיע:


בקופה הציעו לי את הסבון הזה ב4 שקלים (יש אחלה מבצעים בסופר פארם עכשיו), אז לקחתי אותו.
בעיקר כי כתוב שיש לו ריח של תה. הדבר האהוב עלי בעולם.
מה זה הריח המדהים הזה?! חשבתי לשים אותו כסבון ידיים כי הוא זול ופשוט, אבל עם ריח כזה?!
נא אה! הוא הולך להיות במקלחת. אני חושבת שהריח הזה יותר גברי מנשי, כי הוא סקסי כזה (או שתה פשוט מאוד עושה לי את זה), אז או שאתקלח איתו וארחרח את עצמי כל היום, או שאביא אותו לחבר.
יש להם עוד סבון כזה בבקבוק ירוק, שאין לי מושג איזה ריח יש לו, אבל אני בהחלט הולכת לברר.

ועוד משהו קטן וטוב,

קניתי לאחרונה ספוג בשופרסל (!!!) ב10 שקלים.זו לופה רגילה, אבל פזורים בה בפנים לבבות קטנים וחמודים מספוג!!!
היש יותר חמוד מזה?! הולך מצויין עם כל הדברים הילדותיים שאני קונה בזמן האחרון :) אבל if it makes you happy...


עד כאן הפוסט הלא-כל-כך-חופר להיום. בנימה ריחנית זו אחזור ללמוד.
קניתן דברים ריחניים לאחרונה? אשמח תמיד לשמוע המלצות!
שיהיה לכן המשך שבוע טוב :)

So Long
:Ali: 


8 תגובות:

  1. אוי הספוג נראה כ"כ חמוד... מבינה אותך לגבי התקופות של דברים ילדותיים.
    תתחדשי על הכל! :)

    השבמחק
  2. תתחדשי! הריח של הקרליין החדש נורא נעים לי. אבל הוא ציון העמידות שלו עליי גבולי.
    ואגב מאיפה הסלמנדרה החמודה באמבטיה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) כן, את העמידות עוד לא בדקתי, מניחה שזה חלש יותר, אבל אולי יספיק בחורף.

      חחח קנינו אותן כשעברנו לדירה שלנו לפני 14 (!) שנים, אז קשה להגיד.
      ניסיתי לחפש לך קצת באינטרנט וראיתי אותה בכמה אתרים במחירים מוגזמים (50-100 ש"ח)
      לדוגמא: http://www.atarhabait.co.il/MinisiteProd.aspx?id=966&ImageId=75685

      מחק
  3. איזה סבון חמוד! התאהבתי בו פשוט!!!! איפה קנית?
    תתחדשי על כל הדברים :) אין כמו קצת שופינג אחרי מבחן מזעזע!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! לא נראה לי שאשתמש בו, כנראה אשמור בארון לריח ויופי :)
      בחנות לציוד משרדי בשם "ברקן", לא נראה לי שזו רשת. אבל היבואן זה "פלפוט", אז אני מניחה שזה יתחיל לצוץ גם בסטימצקי וכאלה :)

      תודה! אין כמו קצת שופינג אחרי כל דבר ;)

      מחק
  4. הסבון חמוד :) בכלל אני נהנת להסתובב בחנויות לכלי כתיבה וכדומה באופן שעדיין לא הצלחתי לפענח.
    הדאודורנטים החדשים של קליין מאוד מתוקים, ובהחלט אלך לרחרח כי אני אוהבת מאוד את הרולים שלהם מהסדה הנושמת.
    חבר שלי כל הזמן קונה את הסבונים האלו, לפעמים גם את התה הירוק. חייבת להגיד שאני לא מתה על הריח :( פחות אוהבת סבון בריח של שתיה או מאכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם נורא אוהבת להסתובב בחנויות כאלה! ועד לפני שנתיים גם הייתי קונה יומנים של "בצפר", 4 שנים אחרי שסיימתי תיכון ^^
      הא אז זה תה ירוק, השני. האמת שגם אני לא אוהבת טיפוח בריחות של אוכל, זה אף פעם לא הסתדר לי (אוכל צריך לאכול!)
      אבל זה לא באמת בריח של מאכל, פשוט ריח של בושם טוב כזה. על טעם ועל ריח את יודעת ;)

      מחק