יום שבת, 14 בפברואר 2015

Valentine's day 2015

כשהייתי צעירה (?! מה אני עכשיו?!) כתבתי פוסט בבלוג האישי שהיה לי אז (בישראבלוג) על "למה אני בעד לחגוג את הוולנטיינס דיי."
זו הייתה חפירה רצינית, אבל אם לקצר, אמרתי שנכון- אפשר להגיד ש"מיסחרו" את האהבה ואפשר להסתכל על כל היום הזה כיום "צבוע", ו"מי שבאמת אוהב לא צריך יום מיוחד כדי להגיד את זה" ו"בלה בלה בלה".
אבל- אפשר להסתכל על זה גם מהצד השני.
רבים מאיתנו חיים ונסחפים לתוך מין שיגרה כזו, של לימודים, עבודה, משפחה, סידורים, דברים בלתי צפויים שצצים פה ושם, דאגות, כסף, ובין כל הבלאגן לא מוצאים זמן לעצמנו, ובטח שלא לזוגיות שלנו.
וגם הזוגיות עם הזמן נכנסת לשגרה -משלה.
אז זה נחמד לדעתי, שיש תקופה בשנה, בה יש לבבות בכל מקום, ואלה מאיתנו ששכחו בלהט החיים את הזוגיות, נזכרים אולי להגיד פעם נוספת לבן/בת הזוג שהם אוהבים, או להביא איזה זר הביתה, או לעשות משהו שהם אהבו לעשות פעם, או לגוון - לעשות משהו חדש, או סתם לבלות קצת יותר ביחד ולהיזכר מה גרם להם להתאהב בהתחלה :)

הפרחים המדהימים שקיבלתי אתמול מחבר שלי 3>


ולגבי המיסחור- יש לי דבר אחד להגיד.
תנצלו.
אבל בחוכמה.
תנצלו את המבצעים כדי לקנות את הדברים שרציתם מזמן אבל היו יקרים.
תפנקו את עצמכם בדברים בסיסיים שאתם צריכים אבל בדרך כלל קונים את האופציה הזולה יותר.
ג'ל רחצה או פילינג נחמד במקום הסבון הרגיל מהפארם, או איזה פילינג/סבון או אפטרשייב נחמד לבן זוגכן, ושימשיכו להגיד שהם לא צריכים דברים כאלה והם בסדר עם בקבוק אחד לקילוח, גילוח ובישום- הם ילמדו להנות מזה ;)

אבל- ממש לא חייבים לקנות את כל מה שיש בחנויות רק כדי לסמן V על יום האהבה.
תבהירו בעדינות שיש לכן מספיק דובוני פרווה, קישוטי חרסינה בצורת לב, ואולי אתן לא צריכות עוד שוקולד,
ולחשוב ביחד על צורה חכמה יותר להוציא את הכסף הזה. לדוגמא בילוי משותף - להשקיע כסף בחוויות זה הרבה יותר כייף מאשר לבזבז אותו על עוד חפצים, וזכרונות הם מתנות יותר שוות מדברים מיותרים שמעלים אבק ;)

כמובן שגם מתנות זה כייף, אני לא אומרת שלא, ואם אתן רוצות מיטה שלמה מלאה בדובים ואם אתם אוהבים לאכול שוקולד ביחד או לאסוף בובות חרסינה, שיהיה בכייף, אני רק אומרת שתעשו ביחד ואחד בשביל השני מה שאתם אוהבים,ומה שמשמח אתכם בתור זוג, וגם בתור יחידים.
לא חייבים ללכת לפי שום תבנית של "מה עושים ומה לא ביום האהבה".

חבר שלי ואני נורא אוהבים לאכול (לכן אני לא צריכה עוד שוקולד...), אז אנחנו יוצאים למסעדה שיצאנו אליה בטעות* שנה שעברה, ולוקחים הפסקה מהמבחנים שגוזלים מאיתנו כל רגע פנוי (למרות שאני בכלל לא מתקרבת לכמות הזמן שאני צריכה להשקיע בלימודים ^^).
מה שאני כן ממליצה לעשות לפני דייט, גם אם הוא בבית, הוא להשקיע בעצמנו קצת.
בעיקר הבנות בתקופת המבחנים, אתן יודעות על מה אני מדברת.
טיפול פנים ביתי, מקלחת ארוכה ומטפחת וכמובן בושם שאתן אוהבות ;)


*שנה שעברה, הזמנו מקום במסעדה חדשה שנפתחה בעיר, אבל זה לא הסתדר, אז נסענו לחיפה ב9 בערב בתקווה שאיפושהו, במקרה בטעות, יש מקום בשביל עוד זוג שרק רוצה... לאכול.
אחרי שניסינו כמה וכמה מסעדות במושבה הגרמנית מצאנו את "רק בשר" וראינו זוגות יושבים ואוכלים הרים ענקיים של קצפת.
"כאן אני רוצה." קבעתי.
למזלי מצאו לנו מקום, אבל עם המזל שלי עד שסיימנו לטרוף את הסטייק, וראינו את הקינוח המופלא חולף על פנינו בדרכו לעוד זוג מאושר, והחלטנו שהגיע זמננו להזמין גם לנו אחד, המלצרית הצטערה ממעמקי ליבה, אך הקינוח האלוהי נגמר.
בכל אופן, החלטנו להפוך את הטעות הכייפית למסורת, והשנה הזמנו מקום, ואני אוכלת 2 קינוחים הפעם.



ואם מדברים על השקעה עצמית, חפירה קטנה על ללין ;)
ללין תמיד עושים לי אסוציאציה לולנטיינס ולמקלחות כייפיות.
אתן מוזמנות לקרוא את הפוסט משנה שעברה ולראות שלא הרבה השתנה אצלי, רק שללין הכניסו (תודה לאל!) את הריח שהיה במהדורות מוגבלות לקולקצייה הקבוע (בנוסף לעיצוב מחדש המטורף שהם עשו), וכעת לריח אלוהי זה קוראים Vanilla pink pepper.
קניתי את סט השלגייה הזה בקיץ, מימשתי את הנחת מועדון-יום-הולדת שלי, והמחיר יצא נורא משתלם :)
הוא עלה בערך 100 שקלים, אז יצא לי כ70 ש"ח לקרם גוף ענק 250 מ"ל (שחסר בתמונה כי לא מצאתי אותו בהריסות חדרי), ג'ל רחצה ענק- 250 מ"ל, וקרם יידים. גם ענק. יחסית לקרמי ידיים. (100 מ"ל).
אז אני נורא נורא מרוצה :)
הסבון כייפי, הריח נשאר למלא מלא זמן, קרם היידים פשוט מעולה, לא משאיר הרגשה שומנית, נספג מהר והיידים נורא נורא רכות :))

לצערי הם הוציאו מהליין הקבוע את הריח האהוב עלי עד כה, Raspberry Vanilla.
למזלי גיליתי על זה בזמן והספקתי לקנות בערך, את כל הבקבוקים שלו שמצאתי בכל הסניפים. ^^
הם אומנם החזירו אותו במהדורה מוגבלת (איך שהגלגל מסתובב הא...) ליום האהבה הנוכחי- וכבר נורא שמחתי ורציתי לקנות את הסבון ונר העיסוי המגניב, אבל לצערי לנר יש ריח לוואי מוזר, והסבון- ממה שניסיתי בחנות- לא משאיר אחריו ריח לזמן ארוך כהרגלם של סבוני ללין.
היחיד שריחו נשאר לאורך זמן הוא קרם הגוף, ואני לא משתמשת בהם לעיתים קרובות מידי, ויש לי קרמים רבים לסיים.
אז בלב כבד ויתרתי על הסדרה הפעם, אני מקווה שהם יחזירו אותה שוב במהדורות מוגבלות (או לא מוגבלות!), אבל קניתי לי את הספוג החמוד שיצא בסדרה!
כבר היה לי ספוג דומה בעבר, עם לבבות צבעוניים, והוא אחד הדברים האהובים עלי בעולם! משמח אותי כל מקלחת מחדש ;)
לכן נורא שמחתי לקנות לי אחד נוסף, כי הישן כבר מתפרק, ובעיקר אחד עם לבבות ורודים!!! ~יאי~


בנוסף, ממליצה ללבוש בגדים נוחים ואיפור פשוט ולא כבד.
כדי שנחוש בנוח ונהנה כמה שיותר. :)

אני הולכת להשתמש במוצרים הבאים:
*קונסילר PRO LONGWEAR של MAC- אחד הקונסילרים הכי טובים שהיו ברשותי אי פעם.
כיסוי ממש גבוהה ועם זאת מתמזג בעור כך שלא רואים אותו כלל ;) עיני ינשוף? לא ביום אהבתנו!
*פריימר porefessional של בנפיט- התברכתי בנקבוביות לא קטנות, ואני לא אוהבת את זה.בכלל. הפריימר הזה מעולה, הוא מחליק את העור וממלא את הנקבוביות הענקיות, כך שהמייקאפ יושב יותר טוב והעור נראה מעולה :)
אפשר לשים אותו גם בלי מייקאפ, למרות שלא יצא לי לנסות עדיין.
*מייקאפ של בנפיט, סוף סוף רכשתי לי אחד חדש. אחד האהובים עלי, הצבע מתאים לי בול והוא מחזיק עלי המון המון זמן.
*צללית קרם של MAC, פיינטפוט בגוון "פיינטרלי". הרבה משתמשות בה כבסיס לצללית, מה שאני אוהבת בה שהיא מחזיקה לנצח על העין ומשמשת כמו קונסילר לעפעפיים, נותנת צבע אחיד, מסתירה ורידים ואדמומיות. אני הרבה פעמים שמה אותה לבד וזה ממש משנה את כל פני ;)
*כנראה אזרוק על עצמי בהיסח דעת כמה צלליות מפלטת הנייקד האהובה עלי ;)
*שפתון עמיד של רבלון, הוא באמת באמת עמיד. כתבתי עליו כבר בעבר, ממש אוהבת אותו :)
וכמובן לא לשכוח קרם לחות לפני, ומסקרה, ששכחתי לצלם כי היא מסתובבת איפושהו באמבטיה.


ובל אשכח! את התכשיט האהוב עלי בעולם :)
תכתבו בתגובות אם תרצו לראות פוסט מפורט על הצמיד :)




ובנימה אופטימית זו אאחל לכם יום אהבה שמח, ובכלל, גם חיים מלאי אהבה :)
תלכו ותאמרו לאנשים בחייכם שאתם אוהבים אותם, שיהיה לכם אחלה שבוע, ובהצלחה במבחנים לכל הסטונטים,
אל תשכחו לפנק את עצמכם אחרי מבחן במשהו טעים ;)

So Long
:Ali: 


תגובה 1:

  1. איזה ביף שחזרת!!! צמיד הפנדורה הראשון שלי בדרך אליי אז ברור שאשמח לפירוט

    השבמחק