יום שני, 8 ביוני 2015

חזרתי! פוסט קניות אינטרנט :)


היי כולם :)
מה תכתוב בלוגריות עצלה אשר צילמה תמונות לפוסט כבר לפני כחודשיים ועדיין לא עשתה איתן דבר?
תכתוב פוסט על קניות באינטרנט, איפה שהתמונות מוכנות, והמלאכה קלה.



בכל מקרה כן, הייתה תקופה שבה הפסקתי להזמין דברים באינטנרט בגלל שהדואר החליט להתנהג איך שבא לו, אבל לאחרונה חזרתי שוב להזמין דברים חמודים לרוב, חלקם כבר קיבלתי, חלקם עוד בדרך (או תקועים בנמל) וחלקם כבר משמשים אותי בחיי היומיום וממלאים את חיי בשמחה. 
בערך.

הדבר הראשון שהזמנתי, אי שם בינואר הקר, היה מפצל הUSB הזה למכונית.
באותה תקופה החלפתי טלפון נייד, והשתמשתי במטען שהגיע עם הדיבורית שלי, שגרם לטעינה איטית בטירוף של המכשיר.
אחרי שיעור קצר בחשמל שלמדתי באינטרנט, הבנתי שהמטען הזה מספק מספיק מיליאמפרים (?) כדי לטעון את הדיבורית שלי, אבל לא את המכשיר, מה שגרם לטעינה האיטית.
חיש מהר דילגתי לאייבי, חיפשתי כשעה, ומצאתי לי את המפצל הנפלא הזה שמצד אחד מספק מספיק מיליאמפר לאייפון שלי, מה שאומר שגם ניתן להטעין דרכו את הדיבורית.
כעת שני הכבלים מחוברים יחדיו למפצל הלבן שזוהר באור כחול כשהוא מחובר, וניתן לחבר אליו שלל מכשירים שנטענים בעזרת כבל USB, והדבר מקל על חיי בדרך מאוד :)

~הלינק שהזמנתי דרכו כבר לא פעיל, כמובן, אבל זה בדיוק אותו אחד ובדיוק באותו מחיר, יש עוד מלא וריאציות וצבעים שונים, אבל החלטתי ללכת על הלבן הסולידי (וגם זה קצת הזכיר לי את איב מ"Wall E" )~

~לינק לקניה~
כ4 שקלים כולל משלוח.


הדבר הבא שהזמנתי אשר הקל על חיי ושימח את ליבי גם כן הוא "מגלח האריגים" הזה.
סופם של בגדים רבים הוא להוציא גלגולי בד קטנים, בשמם "גולגולים", מה שגורם לבגד להיראות ישן ולא איכותי.
זה קורה בדרך כלל בבדים שמערבים כותנה עם בד סינטטי כלשהו, סיבי הכותנה נושרים לאיטם מהבגד ונתפסים בסיבי הפוליאסטר העיקשים שלא נותנים להם ליפול בשקט.
הדבר עיצבן אותי בעיקר בשני הסריגים האהובים עלי מ"אמריקן איגל", שזו אחת מחנויות הבגדים האהובות עלי, אבל אני חייבת להגיד את זה, האיכות של הסריגים והחולצות בכללי היא לא בשמיים.
אחד מהם הגיע למצב שכבר אי אפשר היה ללבוש אותו. 
אז בסקפטיות יתרה הזמנתי את ה"מגלח" אחרי ניסיונות כושלים ומתישים עם סכין גילוח.
הגיע נורא מהר, ושינה את חיי לחלוטין :P
גילחתי איתו את 2 הסריגים הבעייתים, שעכשיו שוכבים להם בארון עד החורף הבא אבל נראים ב80%-90% יותר טוב (!), גילחתי איתו חולצות וגופיות פוליאסטר (בעיקר מתחת לבית השחי ובמקומות שנוטים ל"התגלגל").
מהר, נוח, זול (כ7-8 שקלים כולל משלוח!), קטן וחמוד ומאריך את חיי הבגד (מבחינת נראות כמובן).


כמה כללי זהירות וטיפים:
*אל תגלחו את הבגד על הגוף, זה עלול ליצור חורים.
*גם לא באוויר.
*תניחו על משטח חלק, לא קשה ולא רך מידי, כמו כרית, ואל תצמידו יותר מידי.
*תעברו על כל חלק בבגד כמה פעמים בעדינות.
*אם יש חוטים בולטים/חורים/שפשופים, אל תעברו שם.
*אל תתחילו מבגד שאתם מאוד אוהבים, עד שתלמדו "לשלוט" במכשיר ;)
*אל תשאירו אותו פועל יותר מכמה דקות רצוף, אחרי הכל מוצר זול, המנוע מתחמם, ועדיף לתת לו להתקרר בין שימושים כדי שלא יתקלקל מהר מידי.
*צריך 2 סוללות AA.

התמונה מכאן. אני קניתי מכאן:


הדבר הבא וכנראה הכי מרגש הוא הכוס התרמית של Contigo :)
אני שותה תה וקפה תמיד. חורף, קיץ, יום ולילה. 
כמעט כל יום לוקחת איתי ללימודים/לסידורים משקה חמים :P 
כוס הקונטיגו האחרונה שלי שירתה אותי נאמנה כ5 שנים עד שהמכסה שלה נפל והתפצל ל2, פה חשדתי.
הרבה זמן חיפשתי מאיפה לקנות כוס חדשה, בארץ יקר, האתר הרשמי לא מקבל אשראי ישראלי (?!), ולא מצאתי באייבי את מבוקשי.
אחרי כמה חודשים ניסיתי שוב (ובנתיים הסתפקתי בכוס ישנה ונוזלת של סטארבקס), ומצאתי את הכוס הזו במחיר ממש ממש שווה, הזמנתי גם מכסה נוסף לכוס הקודמת, וכעת יהיו לי 2, ואחת תהיה בצבע Radiant Orchid ;)
אני ממש אוהבת את הכוסות האלה,
הן לא נוזלות בכלל! אפשר לא לפחד אפילו לזרוק אותן בתיק סתם ככה!
נוחות לשימוש עם יד אחת (בזמן נהיגה או בכלל), לא צריך לפתוח כלום, רק ללחוץ ולשתות
שומרות חום וקור כמה שעות טובות
יפות :D
ועכשיו הם גם שינו את המכסה לשטיפה נוחה, שזו הייתה הבעיה היחידה שלי עם ההמצאה המופלאה הזאת ;)


Radiant Orchid

מחיר הכוס: ~85 ש"ח (לשם השוואה, בארץ 120-180).
כ475 מ"ל (16 oz), יש גם גדולות יותר (כ590 מ"ל, 20 oz) אבל הן גבוהות מידי למכונית שלי.

המכסה החדר עם הפתיחה הקלה


מחיר מכסה: ~ 35 ש"ח.
מתאים לכל הכוסות שלהם מדגם West Loop.

הקישורים לכוס ולמכסה כבר לא פעילים, 
אבל הנה קישור לכוסות נוספות של המוכר.

לצערי הן עדיין לא הגיעו, והן היו אמורות להגיע עד ה3.6, אז אני מקווה שהן יגיעו בקרוב ולא יתקעו בלימבו דואר ישראל לנצח.


להזמין בגדים באייבי יכול להיות בעייתי לפעמים, בעיקר כשמדובר במכנס, ג'קט, נעליים וכו',
עם חולצות ותכשיטים אפשר להצליח יותר ;)
אז עם המכנס הבא לא הצליח לי, אני מידה 36-38 והזמנתי M במחשבה שהוא רחב יחסית.
אולי הייתי צריכה לטרוח עם טבלת המידות, אבל מניסיון זה גם לא תמיד עוזר...
בכל מקרה הוא צמוד מידי לדעתי, אז אם אתן לוקחות תקחו מידה מעל.
המכנס חמוד, התפירה טובה והצבע יפה, נראה איכותי. הגיע ארוז טוב בשקית ואפילו עם תוית שמזכירה קצת ZARA ;)
אני אנסה למכור אותו בקבוצות אייבי בפייסבוק, אבל שם הוא יכול ללכת לאיבוד בין מיליון פוסטי המלצות/בקשות/מכירות/שאלות, ויש קבוצות בהן לא מאשרים מכירה.



35 ש"ח כולל משלוח!

אז בהזדמנות זו אני רוצה גם להמליץ על אתר חדש יחסית שעלה לא מזמן, קוראים לו SHOPINK, והוא בעצם רשת חברתית של מכירות והמלצות.
כבר היו אתרים כאלה בעבר, אבל זה שונה לדעתי, כי הוא מעוצב בצורה נורא נוחה, פשוטה וברורה.
אפשר להתחבר עם הפייסבוק בשתי שניות או למלא פרטים ולפתוח פרופיל, ולפרסם ולראות המלצות ומכירות.
האתר יפה וחמוד, מלא תמונות קיציות, ממש כייף לגלוש וקל לנווט ולפרסם בו!
בהחלט הושקעה מחשבה ונעשתה עבודה טובה.
ניתן לסנן לפי המלצות או מכירות, לראות בפרופיל שלכם את כל הפוסטים שלכם, ולערוך פוסטים אחרי פרסום.




ממליצה לכולכן להירשם ולעקוב :)
לכניסה:




זה הכל להיום,
מקווה לפרסם פוסטים חדשים בקרוב :)

So Long
:Ali: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה